Соціальна мережа Facebook посилить правила політичної реклами в Україні через вибори президента в березні 2019 року. Про це 16 січня повідомляє агентство Reuters.
Цього року зміни в рекламній політиці соціальних мереж торкнуться України, Індії, Нігерії та країн Євросоюзу, де заплановано вибори або інше народне волевиявлення. Метою обмежень є скорочення фейкових новин і пропаганди.
Спершу нову систему "протестують" у Нігерії, де вибори президента призначено на 16 лютого, проте вже на початку місяця на нові правила переведуть і українських рекламодавців. Зважаючи на досвід цих двох країн, Фейсбук буде вносити зміни в рекламну політику для наступних виборчих кампаній у світі. Обмеження для Євросоюзу введуть орієнтовно у квітні, за місяць до травневих виборів.
Конкретного переліку правил на цей момент не опубліковано, проте відомо, що в період виборчої кампанії політичну рекламу зможуть розміщувати рекламодавці тільки тієї країни, де проходять вибори. Очікується, що вже навесні рекламні кампанії будуть додавати в онлайн-бібліотеку з можливістю пошуку, крім того, рекламні матеріали будуть зберігатися протягом семи років.
Нагадаємо, в грудні 2018 року генеральний прокурор Вашингтона подав судовий позов проти компанії Facebook щодо надання доступу до даних користувачів соцмережі компанії Cambridge Analytica. Отримані компанією дані могли бути використані для впливу на результат виборів президента в США 2016 року.