ГоловнаЕкономікаБізнес

15 українських торгових мереж вже продають їжу онлайн, - аналітик

Однак провідні продуктові торговельні мережі ще досі не мають своїх онлайн-майданчиків.

15 українських торгових мереж вже продають їжу онлайн, - аналітик
Фото: Depositphotos

Півтора десятка торгових мереж України вже мають свої торгові онлайн-майданчики, однак лідери ринку - магазини "Сільпо" та "АТБ" - ще не навчилися продавати їжу через інтернет. Про це в інтерв'ю LB.ua сказав Ігор Гугля, генеральний директор компанії GT Partners Ukraine, яка досліджує ринки роздрібної торгівлі.

"Продаж їжі через інтернет в Україні перебуває на ранній стадії розвитку. Говорити про те, що якусь серйозну частку загальної виручки мереж займає продаж онлайн, не можна. Втім, приблизно у 15 традиційних продуктових ритейлерів в Україні вже є свої онлайн-платформи, тоді як, наприклад, у Польщі їх мають практично всі провідні оператори. Відрив від України тут більший, ніж на ринку в цілому", - сказав Гугля.

Цікаво, що серед лідерів торгівлі їжею онлайн - IT-платформа Zakaz.ua, а не традиційний продуктовий рітейлер. Також серед великих мереж власні інтернет-магазини мають "Фуршет" і "Таврія В", тоді як у лідерів - "АТБ" та "Сільпо" - своїх онлайн-майданчиків наразі немає.

Нагадаємо, в 2014 році інвестиційний фонд колишнього мера Києва Леоніда Черновецького вклав у платформу Zakaz.ua 2,5 млн доларів США. Платформу запустив Єгор Анчишкін, чию систему розпізнавання осіб Viewdle купив Google.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram