ГоловнаЕкономікаБізнес

Авіакомпанії почали вимагати паспортні дані під час придбання квитків

Це пов'язано з прийняттям закону про держпрограму безпеки цивільної авіації.

Авіакомпанії почали вимагати паспортні дані під час придбання квитків
Фото: EPA/UPG

З 12 квітня набув чинності закон, згідно з яким авіапасажири повинні надавати свої персональні дані на етапі оформлення квитка.

Про це повідомила прес-служба найбільшої української авіакомпанії МАУ.

Оформлення квитків здійснюється виключно після внесення в систему бронювання прізвища й імені пасажира, його статі, громадянства, дати народження, серії й номера документа, що посвідчує особу.

МАУ повідомляє, що перевізники, які виконують рейси в/з пунктів ЄС, зобов'язані надавати міграційним службам країн прильоту/вильоту попередню інформацію про пасажирів. Пакет даних включає паспортні та контактні дані пасажира, дати в'їзду/виїзду, номер квитка, місце його оформлення, спосіб оплати, номер місця й інформацію про багаж тощо.

Прес-служба авіакомпанії зазначає, що персональні дані пасажирів використовуються виключно з метою посилення заходів авіаційної безпеки і запобігання терористичній загрозі і зберігаються шість місяців з подальшою передачею на зберігання протягом 4,5 року. Обмін інформацією про пасажирів здійснюється між членами ЄС і третіми країнами через захищені канали зв'язку.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram