ГоловнаЕкономікаБізнес

Укрпошта провела ребрендинг

Логотипом компанії став поштовий ріжок.

Укрпошта провела ребрендинг
Фото: mmr.ua

Компанія "Укрпошта" провела ребрендинг.

"Сьогодні ми, нарешті, починаємо змінювати і форму, і зміст. Зараз ми головна пошта країни. Скоро ми станемо не тільки найголовнішою, а й найзручнішою і комфортною", - повідомив на прес-конференції в середу генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський.

Ребрендинг включає новий логотип (поштовий ріжок, представлений у вигляді геомітки), нові корпоративні кольори (жовтий, синій, червоний і зелений), нову форму і новий слоган - "Головна пошта країни. Здатні дивувати".

За словами Смілянського, ребрендинг "Укрпошти" покликаний змінити сприйняття компанії і ставлення до неї серед постійних і нових клієнтів. Оновлення корпоративних елементів відбуватиметься поступово.

Ребрендинг провела фірма Saatchi & Saatchi.

Нагадаємо, що з березня 2017 року українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта" було перетворено в публічне акціонерне товариство.

Компанія є національним оператором поштового зв'язку України. "Укрпошта" існує як окреме підприємство з 1994 року. Зараз вона налічує понад 12 тисяч об'єктів зв'язку, має понад 73 тисячі співробітників. З липня 2016 року "Укрпошту" очолює обраний на конкурсі генеральний директор Ігор Смілянський, який має досвід роботи в провідних світових консалтингових компаніях.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram