Заклики українських активістів не купувати російські товари не позначилися на продажах великих продуктових торгових мереж, сказав в інтерв'ю LB.ua Ігор Гугля, генеральний директор компанії GT Partners Ukraine, яка досліджує ринки роздрібної торгівлі.
"Оператори не дуже хочуть говорити про це. Мені здається, що продажі особливо не падали, тому що частка російських товарів у загальному асортименті і не була занадто великою. Загалом українські компанії та споживачі до цього питання підійшли неоднозначно. З одного боку, бойкотували «російські» «орбіти» і «снікерси». З іншого - ніхто не звертав увагу на той самий «Роллтон», який, незважаючи на те, що виробляється в Україні, належить російській компанії", - пояснив експерт. Він також висловився проти того, щоб "переносити політику з владних кабінетів на полиці магазинів".
Нагадаємо, раніше керівник Європейської бізнес-асоціації Ганна Дерев'янко говорила, що бойкот російських товарів працює.