Господарський суд Києва в середу задовольнив апеляцію Київського метрополітену і скасував заборону на використання 100 лізингових вагонів, придбаних за угодою з компанією "Укррослізинг".
Як повідомляє прес-служба метрополітену, комунальне підприємство подало зустрічний позов із вимогою переглянути пункти угоди і, відповідно, розмір створеної заборгованості.
Нагадаємо, в липні 2009 року ТОВ "Укррослізинг" виграло тендер на поставку в лізинг київському метро 100 вагонів протягом 2009-2014 років. Вагони метро закуповували за рахунок коштів ЄБРР. Сума угоди (з урахуванням графіка лізингових платежів) становила 1,391 млрд гривень (у тому числі вартість вагонів - 800 млн гривень).
13 травня Господарський суд Києва на підставі заходів щодо забезпечення позову компанії "Укррослізинг" виніс ухвалу, в якій заборонив КП "Київський метрополітен" вчиняти будь-які дії, спрямовані на використання взятих у лізинг вагонів метро.
Заступник голови КМДА Ілля Сагайдак повідомляв, що сума, необхідна для повного виконання умов договору, становить 463,379 млн гривень, вона включає предмет лізингу 353,971 млн гривень і відсотки за платежами - 109,407 млн гривень. Однак, як повідомив Сагайдак, керівництво метро в 2009 році уклало "кабальну додаткову домовленість" з "Укррослізингом" на фінансові лізингові послуги, внаслідок чого борг зріс майже втричі.
ТОВ "Укррослізинг" належить структурам, підконтрольним російському "Внєшекономбанку". Сума позовних вимог "Укррослізинг" зараз становить 2 млрд гривень.