Говорячи про перевибори парламенту потрібно зауважити, що існує лише три легітимних способи проведення дострокових виборів, які закріплені у статті 90 Конституції. А саме: 1) якщо протягом одного місяця у Верховній Раді України не сформовано коаліцію депутатських фракцій відповідно до статті 83 Конституції; 2) якщо протягом шістдесяти днів після відставки Кабінету Міністрів України не сформовано персональний склад нового Кабінету Міністрів; 3) якщо протягом тридцяти днів однієї чергової сесії пленарні засідання не можуть розпочатися.
Хочу зауважити, що в даному разі виникає не обов’язок президента по розпуску Парламенту, а лише його право. Хоча ні в кого не існує сумнівів щодо того, чи скористається новообраний цим правом.
Ще є один хід, він лежить не в юридичній, а в виключно політичній площині. Це укладання пакту, чи меморандуму, чи угоди, байдуже як назвати, між президентом та Парламентом в якому, під соусом з різних епітетів, говориться про неможливість роботи Верховної Ради України сьомого скликання та призначається дата нових виборів до парламенту.
Але найвірогідніше – це «розпуск» коаліції. Тут є 2 шляхи, красивий і не дуже.
Не дуже красивий – це вихід Удару з лав коаліції, блокування можливості сформувати нову, вибори. І більш вдалий для іміджу Удару – президент згідно до Конституції вносить подання про зміну очільника НБУ, про призначення Генерального Прокурора, не Махніцького, тощо, тобто робить всі можливі кроки для усунення більшості ставлеників Батьківщини та Свободи, починаються сварки і взаємні образи, Батьківщина і Свобода виходять з коаліції, коаліція розвалена, Удар не винуватий.