Звітування київських чиновників в питаннях громадського транспорту

Друзі, кияни та жителі столиці! Нагадаю, що 8 жовтня 2013 року відбулося чергове засідання Громадської ради при виконавчому органі Київради (Київській міській державній адміністрації) (далі – ГР при КМДА), на якому розглядалися питання міського громадського транспорту.

Окрім членів Громадської ради, в заході взяли участь профільний заступник голови КМДА Костюк М.Д., представники Департаменту транспортної інфраструктури, представники Департаменту суспільних комунікацій, генеральний директор КП «Київпастранс» Ламбуцький М.М., в.о. начальника Комунальної служби перевезень Іздебська Н.В., Директор КП «Київтранспарксервіс» Дудко А.С. та Радник голови КМДА Кубраков О.М.

Враховуючи актуальність та значимість окресленого питання, вважаю за необхідне все ж поінформувати вас, що було на засіданні.

Про чиновників:

Як я і очікував, міські чиновники говорили про те, що багато робиться і постійно ситуація покращується, про плани на майбутнє, про новинки і т.д. Ну чогось нового особисто я не почув. Якось все дуже стандартно: чиновники говорять, що все добре, а жителі столиці цього практично не відчувають.

Про Громадську раду:

Такого роду звітування київських чиновників перед громадськістю на моїй пам'яті не було. Ну щось подібне було хіба що при Омельченку О. О. (але ж коли це було!?), а тому це заслуга і колосальна робота ГР при КМДА. І зауважу, що це тільки перші кроки до ПРИМУСОВОГО звітування представниками міської влади перед представниками інститутів громадянського суспільства. Ви тільки задумайтесь, чи багато кому вдавалося це зробити, навіть силовим методом (ламання дверей, вікон, меблів і т.д.)?! На черзі обговорення та звітування з не менш важливих питань, які турбують киян.

Про мої питання та пропозиції:

Очевидно, що питання, яке обговорювалося, викликало велику активність серед представників ГР при КМДА, а тому очікувано, що запитань до представників міської влади було дуже багато, а час, як ви розумієте, лімітований. Тому навіть не всі охочі встигли поставити питання. Але позиція ГР при КМДА з цього приводу була така. Оскільки час лімітовано, то всі питання та пропозиції до міських чиновників ГР при КМДА надішле в письмовому вигляді, на які отримає відповідь і в обов’язковому порядку поінформує киян. Тому друзі, всі ті питання, які ви особисто просили мене поставити і які я не встиг озвучити, будуть передані в письмовому вигляді, а про відповідь на них я вас обов’язково поінформую. Незважаючи на це, мені все ж вдалося озвучити одну пропозицію і про неї далі.

Міські чиновники дуже багато говорили про те, як вони слідкують за станом громадського транспорту, за водіями, кондукторами і т.д. Більше того, вони акцентували увагу на тому, що постійно планово здійснюють перевірки не тільки комунального транспорту, а й приватних перевізників (це – маршрутні таксі, а в народі – маршрутки). Ну а головне, що повідомили чиновники, це те, що результати цих перевірок завжди є і завжди всі порушення усуваються. Тобто, вам друзі більше не «хамлять» водії, транспортні засоби, що вас перевозять, чисті, у відмінному технічному стані і т.д. 

От після цього я не знав що робити: дивуватись чи обурюватись, бо на відміну від міських управителів, я практично щодня користуюсь громадським транспортом і таких змін ніколи не помічав. І власне це побудило мене до пропозиції, щоб до групи, яка здійснює вказані перевірки, долучили, як мінімум, представників ГР при КМДА, а в ідеалі громадськість міста в цілому. Таку пропозицію було підтримано, але чи втілять її чиновники – це поки що питання, відповідь на яке отримаємо вже скоро. Якщо пропозиція втілиться в життя, то вже незабаром кожен з вас буде поінформований, що ж реально робить міська влада задля того, щоб киянам та жителям міста було комфортно в громадському транспорті столиці. Ну а якщо не втілиться – то тут тоді все очевидно і кожен з вас зрозуміє чому.

Наостанок зазначу лише одне, я не роблю це все за якусь оплату, не виконую замовну роботу, чи спеціально направлений на те, щоб осквернити міську владу, але я за те, щоб це все відбувалося без порушення чинного законодавства, в транспортних питаннях столиці був порядок. Мені не байдужа доля столиці, киян. І головне: я за те, щоб вислів «Київ для людей, а не машин» не залишився тільки на папері.

Роман Хорольский Роман Хорольский , Адвокат, правозахисник, громадський діяч
Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram