Компанія Facebook планує виділити 7,5 млн доларів на створення центру досліджень для вивчення етичних проблем, пов'язаних зі штучним інтелектом. Це передбачено в рамках нового партнерського проекту Facebook з Технічним університетом Мюнхена, повідомляє прес-центр соціальної мережі.
У компанії відзначили, що проект допоможе просунутися в галузі вивчення етики нових технологій і дослідження фундаментальних етичних проблем, які зачіпають застосування і вплив штучного інтелекту. Дослідження триватиме впродовж п'яти років.
У компанії також констатували, що штучний інтелект є базою практично для всього, чим займається соцмережа.
Технічний університет Мюнхена обрано для проекту як один із провідних у світі в галузі ШІ, його робота "охоплює фундаментальні дослідження, додатки в таких галузях, як робототехніка та машинний інтелект, і вивчення соціальних наслідків ІІ". Інститут етики універститету буде використовувати видатний академічний досвід, ресурси і глобальну мережу для проведення строгих етичних досліджень з питань, що виникають у зв'язку з розвитком технологій.
Нагадаємо, минулого тижня Фейсбук анонсував обмеження для політичної реклами в країнах, де заплановані великі виборчі кампанії: розміщувати рекламу кандидатів або партій зможуть тільки рекламодавці всередині країни. Нововведення в 2019 році торкнеться Нігерії, України, Індії та країн Євросоюзу.