Штучний інтелект відкрив невідомого предка людини

Давно вимерлий примат був сумішшю неандертальців і денисовських людей.

Штучний інтелект відкрив невідомого предка людини
Фото: VistaNews.ru

Десятки тисяч років тому на землі жили невідомі науці людиноподібні примати, які активно схрещувалися з відомими нам предками людини. Таке сенсаційне відкриття зробив штучний інтелект, після того, як міжнародна команда вчених з Німеччини, Іспанії та Фінляндії дала комп'ютеру детально проаналізувати геном декількох вихідців з азіатського регіону, повідомляє ВВС.

Судячи зі структури ДНК, давно вимерлий примат був сумішшю неандертальців і денисовських людей, який схрещувався з нашими предками, що вийшли з Африки, на території Азії.

Це відкриття пояснює останки, які знайдені минулого літа в Денисовій печері і які спантеличили учених: мати загадкового примата була неандертальцем, а батько - денисовською людиною.

"Тепер зрозуміло, що це не унікальний випадок міжвидового схрещування, а поширене явище, яке залишило відбиток в ДНК азіатів. А це означає, що у древніх людей залишилися нащадки від невідомого досі вченим виду приматів", - наголошується в повідомленні.

"Близько 80 тисяч років тому стався так званий вихід із Африки, коли частина предків людини, серед яких вже були і перші сучасні люди, покинули африканський континент і переселилися на інші континенти, звідки і походять всі сучасні популяції", - пояснює один з авторів дослідження Хауме Бертранпетіт з Інституту еволюційної біології.

Вченим було відомо, що з того часу сучасні люди схрещувалися як з неандертальцями (на всіх континентах, крім Африки), так і з денисовськими людьми (в Океанії і, можливо, Південно-Східній Азії). Однак яких-небудь переконливих доказів схрещувань з третім вимерлим видом приматів до сьогоднішнього дня не було.

Існування невідомого "третього предка" було запропоновано в якості теорії, що пояснює походження деяких фрагментів людської ДНК. Але провести конкретні паралелі між ділянками генома і демографією древніх родичів людини вдалося лише за допомогою глибинного комп'ютерного аналізу з використанням самонавчального алгоритму.