У листопаді за підтримки колишнього голови ЮКОС Михайла Ходорковського запущено російськомовний медіа-проект "Открытые медиа", який об'єднує проекти "Инфометр", OpenEconomy, Culttriger і WTFuture.
Про це телеканалу "Дождь" розповіла головна редактор "Открытых медиа" Юлія Ярош.
У тестовому режимі "Открытые медиа" працюють із січня 2017 року. Офіційний запуск проекту відбувся на початку листопада. Сайт openmedia.io запустять 27 листопада. Він буде виконувати роль візитки проекту й агрегатора того контенту, який публікують у соцмережах.
"Соцмережі залишаються нашим головним майданчиком", - зазначила Ярош. Зараз проект має більш нід 500 тис. підписників. До вересня 2018 року заплановано збільшити їхнє число удвічі, у тому числі за рахунок створення ексклюзивного контенту.
Юридична особа "Открытых медиа" Open Press зареєстрована в Естонії. Таке рішення ухвалив Ходорковський, бо "там зручний онлайн-інтерфейс для управління компанією без істотних витрат на адміністрування".
За словами Ярош, проект не має політичних цілей. Вона підкреслила, що "Открытые медиа" не мають нічого спільного ні з одним політичним рухом, включаючи "Открытую Россию".
"Открытые медиа" розповідатимуть про економіку, політику і громадське життя. Зокрема, проект "Инфометр" присвячений політиці та суспільству, OpenEconomy - економіці, Culttriger - культурі, а WTFuture - науці і майбутньому. Останній паблік запустили в соцмережах у вересні, а решта три працюють уже практично рік.
У вересні 2016 року Ходорковський представив проект підтримки російських ЗМІ "Открытые медиа", на який планував виділити до 210 млн рублів. Організація профінансувала п'ять медіа-стартапів: "Открытая экономика", "Центр управления расследованиями" (ЦУР), "Инфометр", "Гаусс" і "Культтриггер".