Сувора конфіденційність соцмережі Twitter призвела до видалення інформації, яка становить інтерес для розслідування справи про можливий вплив Росії на результати виборів у США.
Про це повідомляє видання Politico з посиланням на джерела серед нинішніх і колишніх урядовців із кібербезпеки.
Twitter видалив твіти та інші дані користувачів акаунтів, які могли стосуватися ймовірних маніпуляцій Росії в соцмережі. Співрозмовники видання, знайомі з перебігом розслідування, заявили, що інженери соцмережі намагаються з'ясувати, що можна відновити.
Однією з причин є "агресивна політика конфіденційності інтересів користувачів Twitter", пише Politico. За правилами, соцмережа повинна видаляти з серверів будь-які дані, які вирішить видалити користувач: твіти, платні промоакції або акаунти.
Політика Twitter вимагає аналогічних дій із боку приватних компаній, які платять за доступ до глобального потоку даних у реальному часі та сховища збережених даних для використання в маркетингу й іншому комерційному аналізі.
Інша причина полягає в тому, що співробітники російської кіберрозвідки повинні видаляти всі докази, заявив виданню колишній помічник директора ФБР Роберт Андерсон і кілька джерел, знайомих із російськими кіберопераціями.
Видання пише, що розслідувачі з США покладали великі надії на дані, накопичені за останні роки в Twitter, щоб визначити, хто стоїть за організацією кампаній у соціальних мережах, як вони співпрацювали один з одним і чи були в них зв'язки з Кремлем. Також можна було б визначити подробиці того, як автори кампанії намагалися проштовхнути певний дискурс і протягом якого часу.
Twitter відмовився коментувати, скільки даних, які могли бути корисні для розслідування, було видалено. У компанії послалися на політику зберігання і конфіденційності даних, в якій сказано, що "після того, як обліковий запис було деактивовано, існує дуже короткий період, коли ми можемо отримати доступ до інформації про обліковий запис, включаючи твіти".
Нагадаємо, що Facebook на початку вересня повідомив про виявлення 470 фейкових акаунтів і сторінок, які поширювали політичну рекламу перед виборами в США. У компанії припустили, що координували їхні дії співробітники російської "фабрики тролів", відомої також як "Агентство інтернет-досліджень".
Раніше стало відомо, що представників Facebook, Google і Twitter запросили в Конгрес США, щоб дати свідчення з приводу ймовірного втручання Росії в президентські вибори.