Протягом 2020-2021 років КМДА організувала автоматичний дозвон на 2895 номерів, які були внесені у систему “Стоп-спам”. Про це LB.ua повідомили в Київській міській держадміністрації у відповідь на запит.
У Києві працює система автоматичного дозвону до номерів, які містяться на несанкціонованих рекламних оголошеннях. Відповідно до наказу №880, Управління з питань реклами організовує автодозвон на номери, які вказані на рекламі з порушеннями.
Завдяки "Стоп-спаму" в 2020 році було здійснено автодозвон на 1766 номерів, знято з автодозвону 413. Від початку 2021 року було здійснено автодозвон на 1129 номерів, знято 334 номери.
"Процедура видалення телефонних номерів із системи "Стоп-спам" не передбачена. Автодозвон здійснюється до усунення порушення та сплати штрфу (в разі складання протоколу про адміністративне правовопорушення)", – йдеться у відповіді на запит.
Згідно з наказом КМДА, в разі самовільного розміщення рекламних засобів або інших оголошень рекламного змісту в м. Києві на номер абонента, зазначений в рекламі, може здійснюватись автодозвон (дзвінки з інтервалом у декілька хвилин) з інформуванням рекламодавця автовідповідачем про порушення ним встановлених правила та зобов'язання негайного усунення порушення.