Введення програмування в шкільну програму в якості окремого предмету вважають за необхідне майже 84% батьків. Про це на презентації соціологічного дослідження, яке провів Інстит Горшеніна спільно з групою компаній EVEREST, заявив віце-президент Інституту Горшеніна Віктор Соколов.
Дослідження було присвячено перспективам раннього програмування в українських школах і пройшло в квітні-травні 2019 року. У соцопитуванні взяли участь українці, у яких є діти шкільного віку.
"83,8% респондентів погодилися, що програмування необхідно впровадити в шкільну програму. Тобто, крім інформатики, необхідно впровадити окремий предмет. На запитання "чи треба вводити предмет "програмування" в ранніх класах", ствердно відповіли 69,1%", - розповів Віктор Соколов.
При цьому 88,8% батьків вважають, що професія програміста через 5-10 років буде затребуваною.
84% респондентів переконані, що основи програмування в майбутньому знадобляться представникам різних професій, а не тільки програмістам.
Батьки погоджуються з тим, що вивчення програмування сприяє розвитку логічного та аналітичного мислення (86,2%), навичок командної роботи (62,7%), уяви та творчих здібностей (77%), вміння вирішувати складні завдання шляхом поділу їх на менші частини (76%).
У той же час 69,9% батьків побоюються, що впровадження предмета "програмування" може погіршити здоров'я дитини. А 52% опитаних вважають програмування занадто складним предметом.
57% респондентів вважають, що чим раніше дитина почне вивчати програмування, тим краще. 35% батьків впевнені в тому, що цей предмет однаково корисний як для хлопчиків, так і для дівчаток.
Твердження про те, що програмування забезпечить дитині конкурентні переваги в майбутньому професійному житті підтримали 79,8% респондентів.
Довідка. У дослідженні взяли участь 1000 респондентів у всіх регіонах України (крім тимчасово окупованих). Похибка репрезентативності дослідження не перевищує +/- 3,1%.
Результати соціологічного дослідження "Раннє програмування як складова сучасної освіти" можна переглянути за посиланням.