"Укрзалізниця" пояснила, що призупинення повернення квитків через Інтернет до 14 січня було спричинене активністю перекупників.
"Справа в тому, що коли за 45 діб було відкрито продаж квитків на 29 грудня, вагони розкуповувалися на 100% за 10 хв. тобто хтось сидів перед монітором і чекав, коли в системі з'являться передсвяткові рейси. Погодьтеся, такі чіткі плани можуть мати лише студенти. 50% людей не може знати за 45 днів, чи буде у них можливість 29 грудня в конкретний час вирушити у подорож. З такою ж швидкістю і так само масово почали розкуповувати і всі додаткові поїзди", - написав у блозі на залізничному порталі "Магістраль" директор з пасажирських перевезень і сервісу ПАТ Ігор Романків.
Були виявлені окремі електронні адреси, на які скуповувалася велика кількість квитків. Багато проїзних документів були оформлені на пасажира "ААА", а коли його заблокували - з'явилися інші набори символів. У середньому в кожному вагоні на пасажира з вигаданим ім'ям бронювали по 4-8 квитків.
"Припинити такі зловживання можна, лише припинивши повернення квитків через Інтернет. Основною умовою здавання квитка в касу є надання документа, що посвідчує особу... Як будуть здавати квитки "квиткові підприємці", наразі не відомо", - написав Романків.
Він вважає, що звичайним пасажирам таке обмеження особливих незручностей не завдасть, тому що на вокзалах є окрема каса для повернення інтернет-квитків.
Нагадаємо, послуга повернення квитків через інтернет діє з 2013 року. Гроші повертаються на банківську картку покупця.