Міністр інфраструктури Володимир Омелян на засіданні уряду відмовився назвати прізвища тих, хто, за його словами, тривалий час перешкоджав йому підписати наказ про дерегуляцію вагонної складової, в результаті чого прем'єр Володимир Гройсман доручив провести офіційне службове розслідування причин затримки з виходом цього наказу.
Про це пише "Інтерфакс-Україна".
"У мене питання: хто заважав півтора року підписати цей наказ міністра? Конкретно, назви мені прізвища! Мені ніхто не заважає приймати постанови, якщо це потрібно. Хто заважає міністру підписати наказ і знищити корупцію в "Укрзалізниці"? Скажи конкретно - хто?" - звернувся глава уряду до Омеляна.
"Попередньо прізвища я вже називав, поки що жодних зрушень не бачу", - сказав у відповідь голова Мінінфраструктури.
У відповідь на чергові прохання назвати прізвища Омелян лише сказав, що документ проходив узгодження багатьох міністерств і відомств, зокрема: Мінекономрозвитку, Мін'юсту, Держрегуляторної служби, проте їх голови і віце-прем'єр Володимир Кістіон заявили, що не перешкоджали проходженню документа.
За словами міністра, в цей час наказ уже скеровано на реєстрацію в Мін'юст. Міністр юстиції Павло Петренко підтвердив його отримання тиждень тому і обіцяв у відведений 15-денний термін зареєструвати документ.
За словами Гройсмана, тариф за користування вагонами "Укрзалізниці" становить близько 90 грн, тоді як приватними - близько 800 грн.
Кабмін з 1 лютого 2017 року встановив ринкові умови нарахування провізної плати для державних піввагонів і ринкову вагонну складову. Однак тарифна рада при Мінінфраструктури лише 2 листопада рекомендувала погодити проект наказу про внесення змін у Збірник тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом та пов'язані з ними послуги, яким вводиться дерегуляція вагонної складової.
Планується, що надходження "Укрзалізниці" виростуть як мінімум на 1 млрд грн на рік.