ГоловнаЕкономікаБізнес

"Укрзалізниця" хоче експортувати зерно як юридична особа

Кількість приватних зерновозів уперше перевищила парк УЗ, у якому понад 11 тис. спеціальних вагонів.

"Укрзалізниця" хоче експортувати зерно як юридична особа
Фото: agroinsider.com.ua

Підприємство "Укрзалізниця" хоче стати експортером зерна як юридична особа. Про це заявив директор з розвитку УЗ Андрій Рязанцев на аграрному форумі на виставці "Агро-2019", передає "Інтерфакс-Україна".

"Ми зараз прораховуємо можливість участі УЗ у закупівлі вантажу і перевезенні його на експорт. Таким чином, дрібні підприємства будуть забезпечені доступом до експортних потужностей. З іншого боку, для нас це теж цікаво, оскільки ми зможемо додатково залучати ресурси на зовнішньому ринку", - розповів Рязанцев.

Заступник директора сільськогосподарського підприємства "Нібулон" Володимир Клименко вважає, що це цікава ідея, однак така діяльність виходить за рамки роботи "Укрзалізниці" як перевізника.

Рязанцев зазначив, що на 4 червня кількість приватних зерновозів уперше перевищила парк "Укрзалізниці", у якому понад 11 тис. спеціальних вагонів для перевезення зерна. Далі цей парк немає сенсу розвивати, оскільки перевезення при цьому не зростатиме. Незважаючи на це, дефіцит тяги залишається актуальним.

Упродовж року в обсягах перевезення зерна спостерігається велика диспропорція.

УЗ розглядає можливість різних видів перевезень залежно від сезону. Рязанцев також зазначив, що ініціатива в цьому повинна виходити від профільних міністерств.

Нагадаємо, 1 червня в "Укрзалізниці" заявили, що філія Адміністрації морських портів України (АМПУ) перешкоджає її роботі та лобіює інтереси приватного залізничного оператора.

Причиною недопуску працівників керівництво філії називає зникнення узгоджених митних списків працівників залізної дороги на території пункту.

Як стверджують в "Одеській залізниці", списки і звернення для врегулювання ситуації і недопущення зриву обслуговування стивідорних компаній були передані в порти, проте працівники служби безпеки ДП НФ "АМПУ" без пояснень відмовилися від прийняття зазначених документів.

В УЗ вважають: це може призвести до того, що основні виробничі компанії (які є містоутворюючими з погляду сплати податків для всієї Миколаївської області) будуть позбавлені можливості вибирати альтернативного залізничного оператора.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram