Укравтодор і китайська China road and bridge corporation (CRBC) 21 березня підписали меморандум про співпрацю в сфері проектування та фінансування будівництва автомобільної дороги М-22/Е-584 Полтава-Олександрія на ділянці об'їзду Кременчука з мостовим переходом через Дніпро.
Як повідомила прес-служба Укравтодору, з української сторони меморандум підписав його керівник Славомир Новак, з китайської - віце-президент CRBC Ду Фей.
На сьогодні єдиний міст через Дніпро має тільки дві смуги руху для автомобільного транспорту. Міст відкрито в 1949 році, а його опори побудовані ще в 1872 році. Крім міського сполучення, через цей міст проходить дві важливі автомобільні дороги державного значення: національна Н-08 Бориспіль-Кременчук-Дніпро-Запоріжжя-Маріуполь і міжнародна М-22 Полтава-Олександрія, яка є частиною європейського коридору Е-584 Полтава-Кишинів-Слободзея (Румунія) і частиною 9-го пан'європейського транспортного коридору.
За словами Славомира Новака, Кременчук є важливим індустріальним центром країни, який щорічно генерує близько 4% доходів державного бюджету України, а транспортне сполучення через Дніпро зараз є незручним, тому що єдиний міст розташовано в центрі міста.
"Будівництво моста в передмісті дозволить перенаправити транзитний трафік за межі міста, що розвантажить вулиці, зробить поїздки більш безпечними, істотно поліпшить екологічну ситуацію. Новий міст забезпечить не тільки якісне з'єднання через Дніпро, а й сприятиме збільшенню інвестиційної привабливості Наддніпрянщини і появи нових робочих місць", - зазначив Новак.
Передбачається, що після реалізації цього проекту наявний дворівневий Крюківський міст буде використовуватися виключно для внутрішньоміських поїздок. Крім цього, в конструкції моста повинна бути передбачена можливість майбутнього облаштування лінії легкого метро для об'єднання лівобережної та правобережної частини Кременчука.