1. Проведення інвентаризації АГЗП/АЗС та створення динамічної електронної карти, яка б містила інформацію про АГЗП/АЗС2. Розробка плану (розташування АГЗП/АЗС)
3. Інвентаризація наявних земельних ділянок комунальної власності для розміщення АГЗП/АЗС
4. Підготовчі роботи по земельним ділянкам
5. Проведення аукціону цих ділянок
6. Контроль за дотриманням розміщення АГЗП/АЗС
На засіданні комісії ми направили звернення до відповідних органів КМДА надати інформацію наявного стану АГЗП/АЗС. Таким чином ми хотіли отримати інформацію для інвентаризації. І уявіть наше здивування, коли у відведений законом час, ми не отримали належних відповідей. Після повторного звернення нас знов проігнорували, і спільним рішенням ТТК ми ухвалили запит, який я оголосив в сесійній залі, звернувши увагу вже всіх депутатів, що відповідні підрозділи КМДА фактично саботують роботу комісії з питань АГЗП/АЗС.
Даний запит таки привернув увагу виконавчих органів міста Києва, і вони нарешті почали надсилати відповіді.
Паралельно ми також звертались до державних органів влади, що мають відповідну компетенцію. Ми запрошували на комісію очільників державних органів та міських для роз’яснення ситуації з АГЗП/АЗС, що є у місті Києві. В результаті відповіді, які ми отримали, майже всі зазначили різні дані: від 80 до 400 об’єктів. Ми не змогли отримати повної зведеної інформації і від профільного заступника мера. Фактично виконавчі ограни влади розписалися у своїй неспроможності надати реальний стан речей на ринку АГЗП/АЗС.
Ми вдячні волонтерам, що створили інтерактивну карту АГЗП/АЗС. Тому я закликаю громадськість допомогти провести реальну інвентаризацію, долучатися до нанесення об’єктів на карту. Відповідно до статусу депутата місцевої влади, ми направимо звернення по кожному об’єкту, що ви внесете, і отримаємо повну інформацію від органів виконавчої влади, щоб нарешті виявити реальний стан речей.
Протягом роботи комісії ми неодноразово чули від гравців ринку та з публікацій в ЗМІ про непрозорість регулювання ситуації АГЗП/АЗС виконавчою владою. Для покращення ситуації комісія запропонувала внести зміни до статуту Департаменту міського благоустрою, які полягають в можливості здійснювати департаментом демонтаж незаконних (самовільно встановлених) АГЗП/АЗС підрозділом департаменту, а не «сірими» підрядниками, що непідзвітні жодному з підрозділів виконавчого органу.
Ми звернули увагу на недоотримання бюджету міста Києва близько 400 млн. грн. на рік з реалізації скрапленого газу у зв’язку з наявною ситуацією на ринку АГЗП/АЗС.
За регламентом Київради термін дії ТТК збігає в піврічний термін. Вірю, що депутати Київради підтримають продовження роботи комісії ще на рік, і ми спільно з громадськістю міста Києва проведемо інвентаризацію та врегулюємо ситуацію на ринку АГЗП/АЗС м. Києва.