Соціальна мережа Facebook тестує кнопку Want ("Хочу"), яка дозволить користувачам публікувати в себе на сторінці інформацію про те, які товари вони хотіли б отримати або купити.
Кнопка Want працює всередині соцмережі і публікує обрані записи (товари) в спеціальному розділі Wishlist у "Хроніці" користувача. Уміст цього розділу бачать його друзі та друзі друзів.
Також у Facebook тестується кнопка Collect ("Зібрати"), що збирає товари в блок Products ("Продукти"), видимий тільки друзям користувача. Разом ці дві кнопки складуть нову функцію Collections.
Collections наразі працює в тестовому режимі і доступна сімом компаніям, які здійснюють продажі через Facebook: Pottery Barn, Wayfair, Victoria's Secret, Michael Kors, Neiman Marcus, Smith Optics і Fab.com. Із самих ритейлерів не стягують плату за використання Collections замість звичайних постів.
Facebook зароблятиме на новій функції непрямим шляхом. Оскільки взаємодіяти з постами із Collections можуть тільки передплатники відповідної сторінки, компаніям доведеться купувати рекламу для збільшення бази читачів.
Щомісячна аудиторія Facebook становить близько мільярда користувачів. Наприкінці вересня 2012-го соцмережа запустила ще один сервіс, який стосується реальних товарів - Facebook Gifts. Із його допомогою користувачі зможуть відправляти один одному матеріальні подарунки.