Очільник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко на своїй сторінці у Telegram заявив, що Рада оборони міста на одному з найближчих засідань розгляне питання доцільності зупинки громадського транспорту під час повітряних тривог.
За словами посадовця, він не отримав "жодних задокументованих аналітичних обґрунтувань", чому перебування пасажирів у транспорті, що рухається, під час загрози з повітря становить додаткову небезпеку.
Ткаченко стверджує, що позиція військових з цього питання не була представлена. Керівник КМВА також звернув увагу на те, що рішення Ради оборони виконується вибірково: на практиці зупиняється лише комунальний траспорт, хоча приватні перевізники теж мають це робити.
"Це і не про безпеку, і не про економіку. Це про імітацію", – підсумував посадовець. Ситуація, на його думку, потребує фахового перегляду.
- Мер Києва Віталій Кличко звинувачує Тимура Ткаченка у спробі узурпації влади.
- Обов'язок зупиняти наземний громадський транспорт на час тривоги чинний у Києві з серпня 2022. Не всі приватні перевізники дотримуються цього правила, але комунальний транспорт рух припиняє.
- Кияни у петиціях закликали скасувати це зобов'язання, але Рада оборони відмовлялася.
- Після заміни голови Київської міської військової адміністрації Тимура Ткаченка звернувся нардеп Роман Грищук з проханням переглянути цю норму.
- 7 січня Тимур Ткаченко сказав, що Рада оборони перегляне функціонування транспорту в столиці під час загроз.
- Мер Кличко знову виступив проти цього, сказавши, що рішення Ради оборони засновувалося на точці зору військових.