Мер Києва Віталій Кличко виступив проти роботи громадського транспорту столиці під час повітряних тривог. Він запевнив, що рішення зупиняти рух керувалося рекомендаціями військових, які відповідають за оборону міста та захист мешканців під час атак.
За словами Кличка, рішення щодо безпеки ухвалює Рада оборони, а не якісь окремі люди. Він також назвав пропозицію повернути рух транспорту під час загроз "популізмом".
За його словами, за час повномасштабної війни чотири рази уламки падали на наземні ділянки метрополітену, а біля опори моста Метро впала частина ракета, яка не здетонувала. Як приклад він навів і прифронтові Миколаїв, Херсон та Запоріжжя, де були влучання у рухомий склад громадського транспорту. У Києві ж ворожі обстріли пошкоджували 22 одиниці рухомого складу КП "Київпастранс".
"Популістські рішення про те, що громадський транспорт має рухатися під час тривог, можуть призвести до трагедії. І відповідатимуть не ті, хто вимагає не зупиняти транспорт. І не ті, хто роздає обіцянки це зробити, заради того, щоб збирати лайки, сподобатися. Найстрашніший популізм – це популізм під час війни. Я ним не займаюся і не буду! Головне – зберегти життя людей", – прокоментував мер.
Більше на цю тему – в матеріалі "Тривожний колапс: як зупинка громадського транспорту блокує Київ".
- Обов'язок зупиняти наземний громадський транспорт на час тривоги чинний у Києві з серпня 2022. Не всі приватні перевізники дотримуються цього правила, але комунальний транспорт рух припиняє.
- Кияни у петиціях закликали скасувати це зобов'язання, але Рада оборони відмовлялася.
- Після заміни голови Київської міської військової адміністрації Тимура Ткаченка звернувся нардеп Роман Грищук з проханням переглянути цю норму.
- 7 січня Тимур Ткаченко сказав, що Рада оборони перегляне функціонування транспорту в столиці під час загроз.