ГоловнаСуспільствоПодії

Фермери і поліція побилися на дорозі в Миколаївській області через ваговий контроль

Фермер висипав зерно на дорогу, щоб не проходити процедуру.

У Миколаївській області в четвер, 2 серпня, на автодорозі Н-11 Дніпро - Миколаїв встановили пункт габаритно-вагового контролю, що спровокувало конфлікти між водіями вантажних автомобілів і працівників ГВК.

Про це повідомляє місцеве видання "Преступности.НЕТ".

Уранці декілька водіїв вантажівок, які перевозили зерно, відмовилися заїжджати на ваговий контроль і просто висипали вміст кузовів і причепів на узбіччя дороги.

Фото: news.pn

Вантаж перевозила фірма "Діонісій VN", а саме зерно нібито належить фермерському господарству "Південні лані". Працівники Укртрансбезпеки заявили, що накладні на вантаж можуть бути підробленими, а перевізник уже попадався на перевантаженні.

Фото: facebook.com/volodymyr.omelyan

Після цього до пункту вагового контролю прибула група підтримки водіїв вантажного транспорту і група тактико-оперативного реагування патрульної поліції. Патрульна поліція почала оформляти адмінпротоколи за забруднення проїжджої частини на тих водіїв, які висипали зерно.

Виникла суперечка, яка переросла в штовханину, а потім і бійку.

Власник фур Віталій Тарабрин узяв відро з зерном і пішов висипати його на співробітників Укртрансбезпеки. Він заявив, що в.о. директора Служби автомобільних доріг у Миколаївській області погрожував відібрати в нього це зерно, тому він наказав висипати його на дорогу.

Поліція затримала Тарабрина, і в цей момент йому на допомогу кинулися водії фур.

Ще одна хвиля конфлікту почалася після того, як призвідника посадили в службовий автомобіль поліції і рушили до відділення поліції.

Крім фермера, поліцейські нікого з учасників бійки більше не затримували. Кілька учасників конфлікту отримали легкі ушкодження.

Нагадаємо, Україна планує запустити автоматичний ваговий контроль на дорогах наприкінці цього року. Перші десять комплексів для зважування вантажівок у русі буде встановлено на трасах біля Києва. У разі успішної реалізації пілотного проекту планують розгорнути аналогічні системи в інших областях, у першу чергу - в Одеській, Миколаївській, Херсонській.

Мета пілотного проекту в тому, щоб з 2019 року жоден вантажний автомобіль вагою понад 40 тонн не міг ні заїхати, ні виїхати з Києва, в трирічній перспективі - щоб вага вантажних авто на всіх дорогах України не перевищувала 40 тонн.

Велика частина українських доріг була побудована в 60-80 роках минулого століття. У той час нормативне навантаження на вісь вантажівки було 7,5 тонн. Тепер нормативи передбачають навантаження 11,5 тонн на вісь для першої категорії автодоріг. Тобто будь-яка дорога, побудована за старими нормами, відслужити належний їй термін не може і поступово руйнується.

У реальності вантажівки бувають вдвічі важчими, ніж передбачено нормами. Вони продавлюють колії, там накопичується вода, взимку вона примерзає, а навесні разом зі снігом сходить і дорожнє покриття.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram