З 12 грудня "Укрзалізниця" тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет.
"На численні прохання пасажирів, таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на потяги", - повідомляють на сайті УЗ.
Як наголошено в повідомленні, аналіз фахівців "Укрзалізниці" показав, що переважну кількість квитків на пікові дати, зокрема зимові свята, викуповують через інтернет у перші хвилини відкриття продажів. Водночас простежується тенденція повернення значної частини викуплених квитків (переважно в нічні години), що так чи інакше корелює з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами.
"Такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу. В результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволення і нарікання громадян, які планують подорожувати", - сказано в повідомленні.
Повернення коштів за посадочні документи, оформлені через інтернет, буде здійснюватися винятково через залізничні каси. Обмеження буде скасовано після закінчення новорічно-різдвяних перевезень.
Нагадаємо, послугу повернення квитків через інтернет було введено в 2013 році. Гроші повертаються на банківську картку покупця.