ГоловнаПолітика

Вілкул заявив про втрату Україною мільйонів доларів через нестачу локомотивів УЗ

З таким сервісом тарифи потрібно не підвищувати, а знижувати, переконаний нардеп.

Вілкул заявив про втрату Україною мільйонів доларів через нестачу локомотивів УЗ
Фото: interleaseinvest.all.biz

ПАТ "Укрзалізниця" не справляється з транспортуванням залізорудної сировини українських гірничо-збагачувальних комбінатів на експорт у зв'язку з нестачею локомотивів. Про це на своїй сторінці в соцмережі Facebook написав народний депутат, член комітету Верховної Ради з питань європейської інтеграції Олександр Вілкул.

"В Одеській області на під'їздах до портів відбувається черговий транспортний колапс: знерухомлені 50 складів через те, що УЗ не вистачає локомотивів. Обіцяні поліпшення, в т.ч. щодо ремонту парку локомотивів, так і залишаються порожніми обіцянками. І навіть існуючий ресурс не використовується з розумом. Ім'я цьому лиху - безгосподарність", - написав він.

За його словами, в цей час криворізькі ГЗК не можуть вивезти свою продукцію на експорт.

"За підсумками минулої зупинки руху (20 березня) безповоротно втрачено 15 вантажних складів (маршрутів) з рудою, за кордон не потрапили 55 тис. тонн залізорудної сировини. А це не багато, не мало 3,5 млн дол. валютної виручки, яких країна не дочекається. Тільки за вчора було недовантажено близько 30 тисяч тонн, сьогодні судячи з усього буде не менше. Це знову мільйони доларів недоотриманої валюти, якої так гостро потребує Україна", - зазначив нардеп.

При цьому Вілкул вважає, що цей колапс був давно прогнозованим. "Тому що корінь бід - погана керованість, також викликає питання кадрова політика транспортного монополіста. Подібні катаклізми стали постійними супутниками призначеного в лютому 2017 року директора з вантажних перевезень УЗ Максима Кушнірчука, відомого своїми специфічними зв'язками з іноземним транспортним бізнесом і умінням заробляти на всьому, що пов'язано із залізницею", - констатував він.

"Пам'ятником" цим заробітчанам у штаті "Укрзалізниці" є 50 знерухомлених складів на під'їздах до портів, до яких у "нових" і "високоефективних" топ-менеджерів з непристойно великими зарплатами просто немає діла. Тільки не треба нам таких "пам'яток". І менеджерів таких не треба. Заводи повинні працювати на максимум своїх можливостей, а не бути заручниками безладу в залізничної монополії. До того ж за цей бардак нові менеджери з УЗ безсоромно просять заплатити підприємства через чергове підвищення тарифів. Але з таким сервісом тарифи треба не підвищувати, а знижувати, причому разом із зарплатами винуватців цього бардаку", - наголосив Вілкул.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram