ГоловнаЕкономікаДержава

НАБУ перевірить морські лінії "Портінвесту" на ознаки фіктивності

Адвокат Масі Найєм підозрює "Портінвест Лоджистік" у реєстрації фіктивних ліній, створених для отримання знижок під час сплати портових зборів.

НАБУ перевірить морські лінії "Портінвесту" на ознаки фіктивності
Фото: Lb.ua

Міністерство інфраструктури ініціювало перевірку контролю і нагляду за роботою морської лінії Fayette Line Services, агентом якої є ТОВ "Портінвест Лоджистік". А сьогодні, 26 лютого, НАБУ повідомило, що відкриває кримінальне провадження з приводу обставин отримання знижок на портові збори суднами FAYETTE LINE SERVICES за ст. 364 КК України на підставі рішення Вищого антикорупційного суду. Про це пише ZN.UA.

Як повідомляють "Українські новини", відомий адвокат Масі Найєм підозрює "Портінвест Лоджистік" у реєстрації фіктивних ліній, створених для отримання знижок під час сплати портових зборів. Незважаючи на це, держоргани не так давно продовжили дозвіл на роботу цієї лінії до серпня 2020 року.

"Порти надають 20% знижку під час оплати портового збору лінійним суднам, які здійснюють регулярні рейси. Це має сенс, оскільки морські лінії залучають клієнтів і забезпечують постійний вантажопотік. А ось надавати таку знижку нелінійним перевізникам збитково і для самого порту, і для держави", - пишуть "Українські новини".

У відповідь на запит Масі Найєма в Адміністрації морських портів України (АМПУ) заявили, що здійснюють контроль і нагляд за дотриманням операторами лінійних перевезень відповідної інструкції. Однак юрист у цьому сумнівається, оскільки проста перевірка руху суден Fayette Line Services через онлайн-системи показує їх суттєве відхилення від заявлених маршрутів.

Виконавчий директор "Асоціації морських агентств України" Ксенія Підручна зазначає, що ознаками фіктивності ліній можуть служити вантажі, що перевозяться "Портінвестом": вугілля, руда та кукурудза, які зазвичай возять трамповими, а не лінійними суднами.

На думку експертів, від несправедливо наданої знижки "Портінвесту" держава щорічно втрачає мінімум млн на рік. А реєструвати фіктивні лінії дозволяє недосконале законодавство України. Гравці ринку стверджують, що інструкція фактично прописана під конкретного перевізника - "Портінвест Лоджистік".

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram