Компанія Boeing поінформувала про оновлення програмного забезпечення літаків 737 MAX і тепер чекає на його сертифікацію. Про це повідомляє "Голос Америки".
За словами представників компанії, оновлення торкнулися системи автоматичного поліпшення характеристик і маневреності MCAS. За попередньою версією, саме через неполадки в роботі цієї системи могли трапитися авіакатастрофи в Індонезії й Ефіопії.
Віце-президент Boeing Майк Сіннет анонсував зустріч з пілотами і представниками авіакомпаній в Сіетлі.
"Ми ознайомимо близько 200 пілотів і представників авіакомпаній зі змінами в системі поліпшення характеристик маневреності літака. Учасники зустрічі зможуть спостерігати на стенді моделювання умов польоту і з колишніми, і з новими функціями цієї системи", - зазначив Сіннет.
Чиновник додав, що оновлення "пройшло сотні годин випробувань" і його перевірили в реальних польотах.
За офіційною інформацією, Федеральне авіаційне управління США ще не перевірило оновлення програмного забезпечення Boeing і не видало сертифікат.
Нагадаємо, 10 березня незабаром після зльоту розбився пасажирський літак авіакомпанії Ethiopian Airlines з 149 пасажирами на борту і 8 членами екіпажу. Розшифровка "чорних скриньок" показала, що причиною аварії міг стати збій програмного забезпечення, як це вже сталося в Індонезії: в жовтні 2018 року новий "Боїнг" цієї ж моделі впав у море незабаром після зльоту. Виявилося, що через збій в електроніці літак самовільно опускав ніс і пікірував.
Після аварії в Ефіопії понад 25 авіакомпаній призупинили використання літаків Boeing цієї моделі, на цей момент польоти "Боїнгів" серії МАХ заборонено над Європою і над Україною зокрема.