Блог Володимира Бєлого
екс-заступник директора з навчально-виховної роботи Херсонського фізико-технічного ліцею при ХНТУ та ДНУ
Все записи блога
10 квітня 2023, 12:06
Як державний менеджмент зможе вирішити проблему оптимізації університетів без бюрократичного волюнтаризму і супутніх тому корупційних ризиків.
05 квітня 2023, 10:03
Наші освітні закони досі не стали робочими регламентами як для мільйонів здобувачів та надавачів освіти, так і для нашого державного менеджменту.
16 лютого 2023, 10:31
Українці, які прагнуть чи мріють мати успішну Україну, часом мимоволі опиняються у числі прихованих колаборантів чи корисних ідіотів путінської росії.
31 січня 2023, 12:06
Інформація про 90% старшокласників, які «можуть без зовнішнього незалежного тестування вступити в університет» не розкриває того, що мова йде про відсоток випускників тамтешніх ліцеїв…
16 січня 2023, 11:57
Мова про концепцію, яка є особистісно орієнтованою освітньо-педагогічною моделлю організації освіти молоді та дорослих.
05 січня 2023, 13:09
Що відрізняє загальну модель організації освіти школярів усіх країн де проводяться світові олімпіади від нашої?
13 грудня 2022, 14:19
Всі фінські вчителі ще тридцять років тому перейшли на модель, за якої жодна програмна тема не пояснюється ними фронтально всьому класу.
18 січня 2022, 17:41
Працівник з продуктивним характером особистості ніколи не обмежується процесом у своїй діяльності як таким, що є для неї понад усе.
23 листопада 2021, 16:10
Сучасні громадські ради мають стати ключовим елементом громадсько-державної форми управління, за якого країна вже не матиме потреби у величезній кількості чиновників.
27 жовтня 2021, 09:27
Чим же вирізняється та організація міждисциплінарно-комплексного навчання, що варта як уваги, так і фінансових на неї витрат?
14 липня 2021, 11:47
Населення країни має бути з пристойним рівнем сучасної освіти. Мова саме про сучасну, тобто конкурентноздатну освіченість населення, а не мова про «папірець» про освіту.
13 квітня 2021, 11:47
Поблажливе ставлення до плагіату має всі ознаки злочинного впливу, бо є проявом інтелектуальних крадіжок.
15 березня 2021, 12:29
Пронародність уряду перевіряється просто: рівнем фінансуванням своєї школи, бо саме вона є тим, через що має пройти кожен громадянин країни.
09 березня 2021, 10:50
Чому делегування повноважень на створення мережі нових ліцеїв місцевій владі є провальною стратегією щодо реформування структури освіти старшокласників?
01 березня 2021, 12:07
Чимало вчителів, викладачів/учнів та студентів з аспірантами фактично не навчають/навчаються, а лише імітують процес.
10 лютого 2021, 15:27
Скільки вже було у нас різних державних програм розвитку освіти, а вона навіть не у стані стагнації, а у стрімкому регресі.
26 січня 2021, 14:27
Якою може бути відповідь на питання про початок реформування трирічної профільної академічної освіти старшокласників?
18 січня 2021, 15:44
Чому наше законодавство досі не приведено до здорового глузду щодо соціальної захищеності громадян від відомчого свавілля у ситуації з пломбуванням лічильників води?
08 січня 2021, 14:13
Структура і зміст освіти досі орієнтуються не на учня, а на збереження статус-кво успадкованої структури педагогічних штатних одиниць.
31 грудня 2020, 11:00
Організація нашої освіти є вкрай відсталою та ще й до того ж просякнутою тотальною брехнею та імітацією діяльності.
14 грудня 2020, 17:19
Як можна нашим учням та педагогам зруйнувати оце замкнене коло традиції «бути щасливим від того, що не знаєш наскільки ти нещасний»?
25 листопада 2020, 11:19
Ми звикли до закладу загальної середньої освіти як єдиного організму і схоже з рамок цієї звички не збираємося виходити.
05 листопада 2020, 16:28
Освітня спільнота весь час кричить про спрагу до високої літератури, але чомусь орієнтує учнів на те, що оцінюватися буде їхнє вміння писати тексти, сприйняті зі слуху.
05 жовтня 2020, 16:40
Замість законодавчо зафіксованого варіанту пронародно орієнтованої політики у сфері освіти матимемо надалі те, що є сьогодні.
30 вересня 2020, 13:19
Профільна організація освіти старшокласників є найбільш ефективним навчально-освітнім форматом, який не спромоглися створити за 30 років.