За даними відповіді Міністра з’ясувалося, що облік відомостей щодо об’ємів вилученого бурштину ведеться з 2010 року на підставі спільного наказу від 25.05.2010, та протягом 2010-2014 та 8 місяців 2015 було вилучено лише 29000 карат, що у перерахунку на кілограми складає 5 кілограм 800 грам вилученого бурштину майже за 6 років роботи підрозділів МВС. Причому з цієї «великої» кількості до ДВС Мін'юсту у перерахунку на кілограми було передано для подальшої реалізації лише 3.1 кілограму бурштину за понад 5 років.
Зазначену калькуляцію кожен може перевірити за допомогою відповідного онлайн сервісу.
Не до кінця зрозумілим є факт використання зазначених облікових відомостей у період 2014-2015 років, які передбачені спільним наказом від 25.05.2010, враховуючи той факт, що зазначений наказ № 21/135/281/240/499/354/367/159/69 було скасовано іншим спільним наказом № 72/638/250/467/61/457/365/66 від 02.07.2013 та у 2014-2015 роках він не був діючим.
Майже кожен місяць здійснюється вилучення великих партій бурштину. Так у липні 2015 УМВС в Рівненській області вилучило 57 кг. бурштину.
У липні 2015 на Львівщині вилучено 145 кг бурштину. На Житомирщині ще 40 кг та 100 кг.
Враховуючи те, що лише 4.08.2015 МВС вилучило у ДП «Укрбурштин» 2600 кілограм бурштину – відсутність зазначених даних у статистиці може свідчити про те, що у більшості випадків вилучений співробітниками правоохоронних органів бурштин не обліковується в якості бурштину. Крім того, для того щоб встановити, що був вилучений саме бурштин повинна бути проведена експертиза та наданий висновок експерта.
Отже навіть в разі законодавчого врегулювання питання приватної старательської діяльності, як це запропоновано проектом закону 3035 – залишаються питання належного обліку та контролю правоохоронними органами за вилученим, арештованим та конфіскованим бурштином.