Під час реєстрації звернення на вищевказаному порталі, залишається контактна інформація заявника (ПІП, домашня адреса, телефон) і саме звернення про проблему. Поряд з цим вказується, що «Я згоден з тим, що текст мого звернення (крім контактної інформації) буде доступний іншим громадянам». Але виявилось, що контактний центр на своєму сайті поряд з моїми багатьма зверненнями ОПУБЛІКУВАВ в публічному доступі і мою КОНТАКТНУ ІНФОРМАЦІЮ – моє прізвище, мій номер мобільного телефону, мою електронну почту та мою домашню адресу, що, на мою думку, порушує пункт вказаний при реєстрації звернення та Закон України «Про захист персональних даних». Наразі, на мій телефон почались дзвінки від невідомих людей з погрозами. З’ясував, що я не єдиний став жертвою шахрайства контактного центру КМДА – знайшов через Фейсбук заявників, особисті дані яких також публікують на сайті «1551» і які скаржаться на незрозумілі телефонні дзвінки.
Спробував поспілкуватися з представниками «Контактного центру міста Києва 1551», вимагаючи прибрати мої особисті дані – одні кажуть, що це технічна помилка, інші не бачать в цьому ніяких порушень. Наразі, мою контактну інформацію, яку незаконно розмістили не лише не прибрали, а й опублікували знову поряд з іншими моїми зверненнями.
З такими справами, киянам небезпечно подавати звернення до контактного центру КМДА. Адже, наприклад, якщо поскаржитись на незаконний МАФ, то його власник з погрозами може прийти до заявника додому … Або, якщо заявник повідомить КМДА про те, що біля його будинку збираються наркомани, то чи буде заявник в безпеці?
Пишу скарги і буду звертатись до суду.
P.S. Проблеми, які заявниками порушуються залишаються в більшості не вирішеними, приходять відписки які, зазвичай, взагалі не мають відношення до вказаної проблеми. Може ідея створення служби ««Контактного центру міста Києва 1551» була саме в тому, щоб зібрати контактні дані киян?