Народився у 1976 році в місті Києві. Громадянин України.
Освіта виша. У 1999 році закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю маркетинг. Закінчив у 2004 році Національну академію внутрішніх справ України за спеціальністю правознавство.
Тривалий час працював в органах податкової міліції Державної податкової служби України: від оперуповноваженого районного підрозділу податкової міліції до начальника управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом.
З 2011 року – займаюсь адвокатською діяльністю. Голова адвокатського об’єднання «Адвокатський центр».
Серед професійних досягнень - створення в 2012 році компанії "Єдина служба правової допомоги», яка надає професійні юридичні консультації за "гарячою" телефонною лінією, об’єднує професійних юристів по всій Україні та свідомо надає молодим юристам перше робоче місце.
Активно займаюсь суспільною діяльністю – проведення в шкільних навчальних закладах благодійницького проекту «Правова культура молоді», який спрямований на вивчення в доступній формі прав і обов'язків дітей, запобігання негативним проявам та злочинності у шкільному середовищі. Ініціатор діяльності правових мобільних груп, які надають правову допомогу киянам безкоштовно. Автор багатьох публікацій на юридичну та суспільно-економічну тематику. Голова Ради громадської спілки «Народна справа».
Голова адвокатського об’єднання «Адвокатський центр», адвокат.
Керівник інформаційного агентства "Єдина служба правової допомоги».
Чи справді прийнятий закон надасть можливості реалізувати задекларовані наміри, чи немає у законі правових протиріч та що приховано під загальними визначеннями?
Бюро економічної безпеки так старанно підводять під президентський вплив, що готові пожертвувати сталістю державного управління Уряду та органів виконавчої влади.
Концепція має проголосити розуміння державними органами рівня та особливостей державних загроз у фінансово-економічній сфері та бачення їхнього подолання.
Протиправну діяльність можна припинити лише чіткою диспозицією статей кримінального кодексу, і головне – нормативними обрисами протидії сучасному ухиленню від оподаткування.
Боротьба з тіньовою економікою не повинна завдавати шкоди реальному сектору, а без нормативного визначення критеріїв так званих «скруток», це забезпечити неможливо.
Для створення умов наповнення бюджету існує імітація боротьби з податковими правопорушеннями - процес пошуку податковою службою «винних» у несплаті податків.
З набранням чинності нового порядку зупинення податкових накладних постало питання, що буде з тими платниками, які раніше були внесені до переліку ризикових.
Відстуність затверджених урядом та визначених Кодексом підстав зупинення реєстрації податкових накладних створює ризики протиправного порушення прав платників податків.
9 січня заступник міністра соціальної політики підписав наказ, яким виключено з Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги 79 організацій за неподання звітності.
Запорукою бюджетного надходження від платників є формування податкової культури. Але «правове безкультур’я» державних органів назавжди блокує цю податкову свідомість.
Тиск на бізнес – це не результат, а інструмент у кримінально-процесуальному бізнесі розслідування економічних злочинів, у якому на продаж пропонується - «спокій».