Блог Дениса Осмоловського

Правозахисник

Денис Осмоловський

Народився у 1976 році в місті Києві. Громадянин України.

Освіта виша. У 1999 році закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю маркетинг. Закінчив у 2004 році Національну академію внутрішніх справ України за спеціальністю правознавство.

Тривалий час працював в органах податкової міліції Державної податкової служби України: від оперуповноваженого районного підрозділу податкової міліції до начальника управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом.

З 2011 року – займаюсь адвокатською діяльністю. Голова адвокатського об’єднання «Адвокатський центр».

Серед професійних досягнень - створення в 2012 році компанії "Єдина служба правової допомоги», яка надає професійні юридичні консультації за "гарячою" телефонною лінією, об’єднує професійних юристів по всій Україні та свідомо надає молодим юристам перше робоче місце.

Активно займаюсь суспільною діяльністю – проведення в шкільних навчальних закладах благодійницького проекту «Правова культура молоді», який спрямований на вивчення в доступній формі прав і обов'язків дітей, запобігання негативним проявам та злочинності у шкільному середовищі. Ініціатор діяльності правових мобільних груп, які надають правову допомогу киянам безкоштовно. Автор багатьох публікацій на юридичну та суспільно-економічну тематику. Голова Ради громадської спілки «Народна справа».

Голова адвокатського об’єднання «Адвокатський центр», адвокат.

Керівник інформаційного агентства "Єдина служба правової допомоги».

Все записи блога
  • Що не так із законом про Бюро економічної безпеки України Чи справді прийнятий закон надасть можливості реалізувати задекларовані наміри, чи немає у законі правових протиріч та що приховано під загальними визначеннями?
  • Мораторій на безглуздя Спробуємо розібратись у хитросплетінні словосполучень в постанові Кабміну, що радикально впливають на перспективи її правозастосування.
  • Особливості утворення Бюро економічної безпеки Бюро економічної безпеки так старанно підводять під президентський вплив, що готові пожертвувати сталістю державного управління Уряду та органів виконавчої влади.
  • Концепція фінансово-економічної безпеки Концепція має проголосити розуміння державними органами рівня та особливостей державних загроз у фінансово-економічній сфері та бачення їхнього подолання.
  • Скрутка-розкрутка та «податковий комбайн» Протиправну діяльність можна припинити лише чіткою диспозицією статей кримінального кодексу, і головне – нормативними обрисами протидії сучасному ухиленню від оподаткування.
  • Про Бюро економічної безпеки (модернізоване) У підсумку, або тотальна некомпетентність написантів закону, або диверсія. Судячи з іншої діяльності на некомпетентність не схоже.
  • Правові дефекти в роботі«СМКОР» Боротьба з тіньовою економікою не повинна завдавати шкоди реальному сектору, а без нормативного визначення критеріїв так званих «скруток», це забезпечити неможливо.
  • Покарання без вини  (не)буває або правова дезінтеграція тимчасово окупованих територій Громадян України притягують до відповідальності за порушення порядку переміщення товарів в район або з району проведення АТО після її закінчення.
  • Незаконнонароджене Бюро економічної безпеки Повноваження Президента України щодо створення такого правоохоронного органу суперечать Конституції України.
  • Сектор економічної безпеки Перед створенням Бюро економічної безпеки бажано визначити сектор економічної безпеки Держави та відповідно реально існуючі варіанти загроз.
  • Податковий смерч та скручена реальність Покарання платників за ймовірне порушення податкового законодавства буде обертатись покаранням працівників ДПС за ймовірне сприяння тіньовим ділкам.
  • Економічні злочини vs злочини в економіці Перш ніж створювати правоохоронний орган для протидії економічним злочинам бажано визначити завдання такого органу в залежності від функції Держави.
  • Чому боротьба з фіктивним ПДВ є неефективною Ухилення від оподаткування та здійснення діяльності пов’язаної із створенням умов для такого ухилення має бути нормативно визначено в ПКУ та ККУ.
  • Tax f(r)iction Шахрайство з ПДВ має отримати своє належне місце в нормативних документах держави з умовами відповідальності податкового органу.
  • Підозріле відмивання Перерахування до і понад 5000 грн. не потребує джерел походження, але завжди ризикує стати підозрілим.
  • ПДВ-вірус «ZRADA-20» Як протидіяти так званим «скруткам» з ПДВ? Бажано зробити так само, як з вірусом – принаймі спробувати нормативно визначити їх характеристики.
  • Бій з «тінню» Запровадження модернізованої автоматичної системи блокування ризикових податкових накладних нещадно знищує «тінь» в обігу ПДВ та захищає «білих» платників.
  • Імітація боротьби з податковими правопорушеннями Для створення умов наповнення бюджету існує імітація боротьби з податковими правопорушеннями - процес пошуку податковою службою «винних» у несплаті податків.
  • Ризикова інвентаризація З набранням чинності нового порядку зупинення податкових накладних постало питання, що буде з тими платниками, які раніше були внесені до переліку ризикових.
  • Зупинення реєстрації податкових накладних: протиправна постанова Кабміну Відстуність затверджених урядом та визначених Кодексом підстав зупинення реєстрації податкових накладних створює ризики протиправного порушення прав платників податків.
  • Гуманітарний бульдозер 9 січня заступник міністра соціальної політики підписав наказ, яким виключено з Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги 79 організацій за неподання звітності.
  • Податковий цугцванг Наразі діють два нормативні документи, які одночасно регулюють одні і ті ж правові норми, але які суперечать один одному.
  • Загрози економічного сектору Запорукою бюджетного надходження від платників є формування податкової культури. Але «правове безкультур’я» державних органів назавжди блокує цю податкову свідомість.
  • Не створюйте Бюро фінансових розслідувань! Доки законодавчо не будуть визначені чіткі обриси економічних та податкових злочинів, доти будемо мати податкову міліцію лише з іншою назвою.
  • Культура викриття економічних злочинів (це не лонгрід, це вері лонг трабл) Тиск на бізнес – це не результат, а інструмент у кримінально-процесуальному бізнесі розслідування економічних злочинів, у якому на продаж пропонується - «спокій».