ГоловнаСуспільствоЖиття

Без ремонту радянської інфраструктури Київ буде підтоплювати постійно, - експерти

"Є проблемні місця, де завжди стоїть вода під час дощів, але такого потопу в самому центрі ще не було".

Без ремонту радянської інфраструктури Київ буде підтоплювати постійно, - експерти
Фото: Инна Холодова/facebook

Інженерно-транспортну інфраструктуру Києва практично не ремонтували з часів СРСР, вона застаріла і не справляється зі своєю функцією. Про це на прес-конференції заявив архітектор Віктор Глеба, передає кореспондент LB.ua.

"Інженерно-транспортна інфраструктура Києва з радянських часів практично не ремонтувалася. Сьогодні ця інфраструктура столиці абсолютно не відповідає світовим стандартам. Тому ми спостерігаємо справжні потопи навіть не восени, а в середині літа", - завив він, коментуючи підтоплення столиці, які відбуваються в Києві цього літа.

Архітектор звернув увагу на те, що київська влада не зробила висновків і не вжила необхідних заходів для запобігання негативних наслідків після першого потопу в столиці три тижні тому. "Через погану роботу комунальних служб, через відсутність перевірок люків і стоків, цього тижня ми знову бачили затоплення Києва", - вважає він.

Голова комісії Київради з питань житлово-комунального господарства Володимир Бондаренко, своєю чергою, додав, що такого затоплення вулиці Хрещатик, як це сталося нещодавно, він не спостерігав ніколи.

"У нас є проблемні місця, починаючи з проспекту Перемоги, де завжди стоїть вода під час дощів, але такого потопу в самому центрі столиці ще не було ... Все це є наслідком того, що сьогодні Києвом ніхто серйозно з погляду виконавчої влади насправді не займається... Нового Генплану столиці немає, а ще чинний порушували не менш ніж три тисячі разів. Новий Генплан допрацьовують, і в ньому вкрай необхідно врахувати всі ті ризики затоплень, які можуть відбуватися. Це потрібно зробити в першу чергу, щоб забезпечити відтік води в природні газони", - вважає депутат.

Бондаренко звернув також увагу, що водовідводи і стоки часто забиваються сміттям і через це не працюють.

"Цю проблему необхідно також вирішувати, але цього не роблять ... Навпаки, ми бачимо, що київська влада йде на зменшення фінансування житлово-комунального господарства", - додав він.

Водночас В'ячеслав Коновалов, експерт громадської кампанії "Євро-Патруль", підкреслив, що насправді в Києві немає точної інформації про кількість люків, каналізаційних колодязів і стоків. Департамент при КМДА, який відповідає за інженерно-транспортну інфраструктуру, було реорганізовано. "Влада сама не має інформації. Для початку потрібно провести аудит усіх систем, щоб потім почати їх ремонт", - сказав він.

Також Коновалов не виключив, що такі НП у столиці будуть використовуватися владою Києва з метою реалізації нових фінансових схем.

"Після останніх потопів знову заговорять про необхідність будівництва додаткових споруд, проводитимуть нові тендери, реконструкцію переходів і зливових каналізацій на сотні тисяч гривень. Хоча кількість новобудов, яка перевищує всі допустимі норми, спочатку призвела до того, що каналізації і стоки не можуть впоратися з подібними природними явищами. Половина мостів столиці також в аварійному стані і не витримують потопів. Але реально ніхто їх лагодити не буде. Потопи знову будуть використовуватися для все нових і нових фінансових схем", - прогнозує він.

Нагадаємо, за останній час у Києві сталося три великі потопи. 23 липня було локальне підтоплення на лівому березі в районі метро "Лівобережна", 25 липня затопило правий берег, 16 серпня вперше потоп стався на вулиці Хрещатик.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram