Якщо пацієнт не отримав інформацію, лікуючий лікар також може допомогти.
Пояснили LB.ua. у Міністерстві охорони здоров'я у відповідь на запит.
Разом з тим можуть бути ситуації, коли людина:
- не надала контактні дані (наприклад, у паперовій справі немає номера телефону або електронної пошти);
- не відповіла на дзвінок або відхилила його;
- не перевірила електронну пошту, якщо повідомлення було надіслано туди.
У МОЗ додали, що лікуючий лікар має доступ до системи, він може перевірити дату засідання або звернутися до адміністратора закладу.
Крім того, контакти адміністраторів експертних команд доступні на 2-й сторінці Дашборду на сайті МОЗ.
“Пацієнт або його лікар можуть перевірити інформацію та зв’язатися для уточнення деталей. Важливо, щоб під час подання документів були зазначені актуальні контакти, а люди перевіряли повідомлення та відповідали на дзвінки”, - додали в МОЗ.
- Детальніше про це, як змінилася система після реформи МСЕК, читайте у нашому матеріалі.
- Що робити, коли лікуючий лікар відмовляється подавати документи на статус інвалідності — розповідають у МОЗ
- У МОЗ пояснили, в яких випадках відсутність органу є підставою для статусу інвалідності