У четвер в роботі сайту і онлайн-сервісів Приватбанку стався збій.
У прес-службі банку повідомили, що четвер, 4 жовтня, аварія ліній зв'язку трапилася в Німеччині. Спостерігалися труднощі з входом в Приват24. Сервіс також працював із запізненням.
Через деякий час Приватбанк заявив про відновлення стабільної роботи сайту банку і веб-сервісів після аварії мережі глобальної передачі даних найбільших українських провайдерів Інтернету - компаній "Укртелеком" і DataGroup.
Як говориться в повідомленні банку, цього вдалося досягти завдяки нестандартним рішенням і створенню нового резервного каналу передачі даних.
Як зазначив агентству "Інтерфакс-Україна" директор з корпоративних комунікацій ПАТ "Укртелеком" Михайло Шуранов, компанія спільно з іноземними партнерами вжила всіх можливих заходів для якнайшвидшого відновлення каналу зв'язку, пошкоджених за межами України.
"Зазначу, що резервування каналу договором було передбачено. Ми шкодуємо, що склалася така ситуація", - сказав він.
Нагадаємо, великий збій в роботі Приватбанку по всій Україні стався на початку липня. Протягом години робота сервісів і банкоматів була відновлена.