




Харківське конструкторське бюро з машинобудування імені Морозова завершило заводські випробування нового БТР-4МВ1, який є глибокою переробкою БТР-4 з урахуванням стандартів НАТО і досвіду використання техніки в зоні АТО.
Прес-служба "Укроборонпрому" повідомила, що головною особливістю нового бронетранспортера став модульний підхід у побудові бронезахисту та рознесення шарів броні. Конструктори вважають, що це суттєво підвищить захист екіпажу і самої машини. Модульний підхід дозволяє у разі необхідності швидко встановлювати додаткові паливні баки, поплавці або посилювати броню.
БТР отримав нову фронтальну частину з ефективним нахилом і посиленим захистом, щоб ворожі снаряди з більшою ймовірністю рикошетили. Місце водія забезпечено панорамним оглядом за допомогою п'яти триплексів. Встановлено цифрову систему огляду на 360 градусів з камер, які "бачать" удень і вночі.
Для екіпажу і десанту встановлено нові крісла з захистом від вибухів, нову систему кондиціювання та опалення.
Бойовий модуль БМ-7 "Парус" залишився без змін. Він складається з 30-мм гармати, 30-мм автоматичного гранатомета, 7,62-мм кулемета, протитанкового комплексу "Бар'єр". Але водночас встановлено новий приціл із тепловізором і лазерним далекоміром.
БТР має колісну формулу 8х8. На ньому встановлено німецький двигун Deutz і американську трансмісію Alisson. Максимальна швидкість на суші - 110 км/год., на воді - 10 км/год. Вага машини - 24-25 тонн.