Влада Києва оцінює вартість будівництва Подільсько-Вигурівської гілки столичного метрополітену у 31,5 млрд гривень.
Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на відповідне розпорядження КМДА.
"Будівництво лінії дозволить поліпшити транспортне сполучення з масивами Троєщина, Лісовий, Воскресенка, Райдужний, а також майбутньою забудовою Русанівських садів, зробивши їх більш привабливими для проживання", - наголошується в документі.
Згідно з планом, у 2016 році на будівництво гілки планується витратити 635 млн грн, у 2017-му - 540 млн грн, а в 2018-му - 2,692 млрд грн з бюджету міста, власних коштів метрополітену та інших джерел.
Перша черга Подільсько-Вигурівської лінії буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Надалі цю лінію продовжать на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.
Нагадаємо, 11 лютого київський метрополітен оголосив тендер на розробку техніко-економічного обґрунтування будівництва гілки метро на Троєщину, а також проект будівництва електродепо.