Від початку року на держпідприємстві "Артемсіль" вжито низку екстрених заходів для нарощування обсягів продажів і підвищення його рентабельності, як наслідок - для підготовки його до приватизації і підвищення капіталізації. Таку думку висловив фінансовий експерт Олександр Крамаренко у своїй авторській колонці на сайті dengi.ua.
Крамаренко пише, що для скорочення витрат на "Артемсолі" проведено нові тендери з закупівель пакувальних матеріалів, на які припадає 60% всіх закупівель, що дозволило підприємству заощадити до 50% на кожній позиції. Для підвищення доходів підприємство уклало перші прямі угоди на постачання продукції торговим мережам з більш високою відпускною ціною, ніж у разі постачання через дилерів.
Також компанія бере участь як постачальник із держзакупівель в електронних торгах, які ті чи інші держструктури проводять через систему Prozorro. З Мінагрополітики з тою самою метою, для розширення збуту і підвищення відпускної ціни, погоджено створення логістичних центрів в Україні. За сприяння Мінекономрозвитку готується старт представництва "Артемсолі" у Польщі та логістичного складу в Болгарії.
"Кейс із "Артемсіллю" цікавий тим, що підприємство міцно почистили від поширених там "схем", можливі канали виведення коштів засвічено, увага медіа до підприємства пильна. Тож новому босові - ким би він не виявився - доведеться грати в рамках, які встиг сформувати Доля (в.о. директора "Артемсолі" - ред.)", - пише Крамаренко.
Нагадаємо, 1 лютого 2016 року Мінагрополітики повторно оголосило конкурс на посаду директора ДП "Артемсіль". Термін подачі документів від кандидатів закінчився 3 березня 2016 року. Станом на сьогодні, до участі в конкурсі допущено 29 осіб.