Треки, народжені під час війни і про реальність, і про кожного, хто в цій реальності існує. Вони наповнені словами, якими говорить тотальна маса людей.
Виявлені дірки вимагатимуть, щоб їх полатали. І доки виходить відводити громадські очі від них, доти можна продовжувати трансляцію загальних фраз з високих трибун.
Вулицями міст снують старенькі автобуси Богдан і високотехнологічні Тесли. Єдине що їх поєднує – розбите вщент дорожнє покриття, що повертає в реальність, де доступне і якісне у дефіциті…
Коли тиск зовнішніх обставин постійний і сильний, відхилень не уникнути. І куди ти дістанешся за якийсь час, ким ти будеш після усього – передбачити вкрай непросто.
Аполлінарія Іванова стала частиною першого за історію навчального закладу взводу дівчат. Попереду – невідомість нових викликів. Позаду – шлях, гідний поваги і захоплення.
Бідності в Україні не соромляться. Хіба тієї, що асоціюється з прошарками суспільства, які реально виживають. З такими люди себе не хочуть асоціювати, і власну «бідність» розглядають…
Необхідність сперечатися стає анахронізмом, якщо ти маєш кнопку "анфренд" чи "заблокувати" - це так легко: натиснути і ліквідувати причину дискомфорту.
Спроби заховати якісь частини спадку митців, лишивши те, що «прийнятне» – лише спосіб відтермінувати відкриття скриньки Пандори з сюрпризами реального життя.
Нарешті можна сказати, що український кінематограф зрушив із стану перманентного застою і посунувся в напрямку мас-культу, чим і є власне цей напрямок аудіо-візуального мистецтва.