





Зупинкові комплекси, взагалі, чомусь використовується не за призначенням – замість продажу квитків, мапи, надання довідкових послуг сьогодні на зупинках розміщуються зоомагазини, банки, ломбарди, інтим-магазини, місця з продажу тютюну, алкоголю, лотерей, квітів, шаурми, надувних човнів, все по «8», по «10», по «55» і т.ін. Як правило, чомусь, в зупинковому комплексі торгова точка в два рази більша за саме місце очікування для пасажирів. Під великим сумнівом і якість товару, навряд чи продукти харчування, які там продаються проходили санітарні експертизи. Наявність медичних книжок у продавців також підлягає сумніву. Як вдалося з’ясувати, поспілкувавшись з деякими продавцями, вони не є мешканцями ні Києва, ні Київської області (це щодо питання додаткових робочих місць для киян).
Невпевнений я в тому, що торгівельні місця зупинкових комплексів мають договори на вивіз сміття, бо жителі прилеглих будинків та офісів скаржаться на те, що торговці виносять сміття під будинки. Актуальним питанням є й те, куди працівники ходять в туалет?
Викликають підозру інвест-угоди «КП «Київпастранс», на підставі яких установлюються ці зупинкові комплекси. Просліджується зв’язок з кримінальним світом – є факти того, що в ларьках на зупинках продають наркотики.
Взагалі, повинна існувати якась культура і повага до киян, а то виходить, що людина купує шаурму і йде з нею в громадських транспорт, а ті, хто чекає транспорт змушені дихати «ароматами» з ларьків.
Але, навряд чи коли встановлювали такі зупинові комплекси думали про комфорт людей… Адже сьогоднішня міська влада керує містом не як столицею, а як бізнесом для свого збагачення. Можливо, девіз О.Попова «В Києві кращому транспорту бути!» потрібно втілити «Громадській зупинці бути», наприклад, як це роблять в Дубаї:
