Зробити пішохідною (але, можливо, дозволити в'їзд автомобілів у двори) також слід вулицю Десятинну, з'єднавши Андріївський узвіз і Михайлівську площу.
Контрактова площа має бути пішохідною, окрім дороги під Києво-могилянською академією і проїзду з Константинівської до Покровської вул. (які, проте, перекривати на вихідні).
Вул. Сагайдачного - зробити пішохідною на усій довжині (забезпечивши лише проїзд автомобілів з вул. Покровської до вул. Андріївської)
Транспортну роль вулиці Сагайдачного перекинути на вулицю Братську (де зняті трамвайні рейки і можна здійснити проїзд) та Набережно-Хрещатицьку (де нова естакада значно поліпшила умови проїзду).
На цій вулиці слід посадити дерева, поставити лавки, повернути історичну бруківку (як, наприклад, вул. Кобилянської у Чернівцях, вул. Галицька у Львові)
Перекриттям для автомобілів вулиці Сагайдачного поліпшується ситуація зі світлофором на перехресті Сагайдачного-Боричів узвіз-Володимирський узвіз.
Поштову площу слід розширити над Набережним шосе ближче до Дніпра, Набережне шосе біля поштової площі опустити під землю (це дозволить також зробити дворівневу розв'язку з Боричевим узвозом.
У більш далекій перспективі Набережне шосе від Поштової площі до мосту Патона (окрім розв'язок біля мосту метро) необхідно опустити, накрити зверху. Тоді над шосе з'явиться пішохідна набережна (по якій у перспективі також відновити трамвай). Це сором для такого міста, як Київ, маючи таку річку, як Дніпро, мати тільки одну нормальну набережну на Оболоні.
Наступний крок - відреставрувати численні пішохідні доріжки на схилах вздовж Дніпра, які зараз в не дуже доброму стані. Також необхідно побудувати пішохідно-велосипедний місток через Володимирський узвіз з Володимирської гірки до Хрещатого парку.
До прогулянкової зони також можна буде додати Труханів острів і острів Долобецький, з'єднавши їх пішохідним містком.
Після виконання усіх цих пропозицій, Київ матиме відмінну пішохідну зону європейського рівня, аж від Контрактової площі до мосту Патона, якої місту зараз дуже не вистачає.