Соціальна мережа Facebook і сервіс для обміну фотографіями Instagram не прийняли до розміщення 2,2 млн рекламних повідомлень, запідозривши їх у спробі "перешкодити голосуванню" на майбутніх виборах президента США. Ще 120 тисяч постів були видалені з цієї ж причини.
Про це повідомив віце-президент Facebook зі зв'язків з громадськістю Ніколас Клег в інтерв'ю французькому виданню Le Journal du Dimanche, оприлюдненому в неділю, 18 жовтня, передає DW.
За його словами, експерти соцмережі співпрацюють із 70 ЗМІ з питань верифікації інформації. Завдяки використанню штучного інтелекту, Facebook видалив вже "мільярди постів і фейкових профілів" ще до того, як на них поскаржилися користувачі, розповів Клег.
Facebook зберігає рекламні оголошення, а також інформацію про їх фінансування та походження протягом 7 років, щоб "забезпечити прозорість", підкреслив представник компанії.
Таким чином найбільша у світі соцмережа прагне уникнути повторення ситуації перед президентськими виборами в Сполучених Штатах у 2016 році. Тоді масово робилися спроби, в тому числі з Росії, маніпулювати думкою виборців через Facebook.
У 2020 році вибори президента США заплановані на 3 листопада.
Нагадаємо, у вересні цього року Facebook видалилив три групи пов'язаних між собою акаунтів, пов'язаних з РФ та "фабрикою тролів".