Китайська інтернет-компанія Alibaba купує 36% китайської групи Sun Art Retail, що включає 400 гіпермаркетів.
Про це повідомляє агентство Bloomberg.
За інформацією агентства, сума угоди наближається до $2,9 млрд.
"Цей альянс відображає нове бачення Alibaba на розвиток роздрібної торгівлі, яке полягає в дотриманні правильного балансу між інтернет-підходом і новими технологіями. При цьому зберігається курс на тісну взаємодію з партнерами на ринку роздрібної торгівлі з метою забезпечення повноцінних вражень споживачам у Китаї за користування нашими послугами в режимі он-лайн і офлайн", - наводить агентство витримку зі спільної заяви Alibaba і Sun Art Retail.
На початку листопада стало відомо, що чистий прибуток Alibaba зріс у третьому кварталі на 132%, до 17,4 млрд юанів ($2,6 млрд), виручка - на 61%, до 55,1 млрд юанів ($8,3 млрд).
За прогнозами самої компанії, виручка за 2017 рік загалом покаже зростання від 49% до 53%. Значну частину доходів Alibaba, як і раніше, приносить онлайн-торгівля.
Нагадаємо, раніше в листопаді повідомляли, що Alibaba за добу в Китаї продала товарів на $25 млрд.