У Пакистані, де 21 вересня, в День любові до пророка Мухаммеда, відбуваються масові антиамериканські демонстрації, протестувальники зіткнулися з поліцією.
Про це повідомляє агентство Рейтер.
Незважаючи на заклики політичних і релігійних лідерів у мусульманському світі до мирного протесту, тисячі людей, обурених антиісламським фільмом "Невинність мусульман", щодня виходять на антиамериканські демонстрації. Сьогодні протестувальники підпалили два кінотеатри в Пешеварі, а також пункт оплати дороги неподалік від столиці. В результаті сутичок із поліцією загинула одна людина, близько 20 людей отримали поранення.
Західні дипломатичні місії в усьому мусульманському світі посилили заходи безпеки, деякі з них закриті через побоювання, що після п'ятничної молитви почнуться масові заворушення. Знятий в Америці ісламофобський фільм, що спровокував протести в мусульманському світі, посилився карикатурами на пророка Мухаммеда, які в середу опублікували у французькому сатиричному журналі "Шарлі ебдо".
Однак у четвер мусульманський лідер Єгипту закликав наслідувати його приклад і зносити образи без відплати. Та малоймовірно, що його заклик заспокоїть віруючих.
"Напад на Святого Пророка є нападом на всіх 1,5 млрд мусульман. Тож це неприйнятно", - заявив прем'єр-міністр Пакистану Раджа Первез Ашраф у промові, зверненій до політиків, релігійних лідерів та інших.
Після того, як уряд Пакистану оголосив День любові до пророка Мухаммеда офіційним вихідним, критики влади заявили, що це потурання ісламістським партіям.
Уряд також наказав посилити заходи безпеки і закрити автозаправки, магазини і ресторани. Крім того, уряд закрив доступ до послуг мобільного зв'язку в більш ніж десяти містах у рамках заходів із забезпечення безпеки напередодні протестів.
Водночас пакистанські телеканали показали виступ президента США Барака Обами і держсекретаря Гілларі Клінтон.
"З моменту свого створення США завжди поважали всі релігії. Ми засуджуємо будь-які спроби принизити інші віросповідання. Такій жорстокості немає жодних виправдань. Жодних", - йдеться в 30-секундному ролику вартістю $70 тисяч.