ГоловнаТехнології

Компанія Busfor отримала премію "За турботу про мобільного користувача"

Компанія Busfor отримала премію "За турботу про мобільного користувача"
Сотрудники отдела Digital-маркетинга Busfor

За підсумками конкурсу «E-Shop» серед найзручніших інтернет-магазинів України перемогу в одній з категорій здобув популярний маркетплейс Busfor.

Оцінка інтернет-сервісів України

Конкурс був проведений наприкінці 2018 року порталом Retailers і системою інтернет-платежів Fondy з метою підвищення якості обслуговування серед вітчизняних торгових онлайн-сервісів. Тема актуальна - за оцінками аналітиків: 

  • товарообіг електронної комерції в 2018 році становив ≈ 65 млрд. гривень;
  • кожен третій українець хоча б раз зробив покупку онлайн;
  • понад третину покупок у мережі було зроблено зі смартфонів.  

Конкурс «E-Shop» оцінив реальну якість електронних послуг, виявив приховані недоліки роботи сайтів і дав їм незалежну оцінку. Участь у конкурсі була добровільною і підтверджувала готовність компаній пройти об'єктивний аудит. Експертна група розробила систему критеріїв оцінки роботи сайту та взаємодії клієнтів з усіма службами маркетплейсу. Тестування роботи сайтів проводилося групою експертів, які під виглядом покупців робили покупку і повернення товару або послуги. Основна увага була приділена швидкості і простоті пошуку, якості приймання та опрацювання заявки, оперативності доправлення, вирішення проблем, що виникали.

Онлайн-сервіс із продажу квитків на автобус  Busfor

Busfor створив складну систему взаємодії між автоперевізниками, платіжними системами, дистриб'юторами і страховими компаніями. Це багатофункціональний портал з цілодобовим актуальним розкладом рейсів і службою підтримки. Залучено понад 5000 перевізників. Пасажирам надано можливість вибору серед 10000 маршрутів. Експерти оцінили максимально простий інтерфейс, не переобтяжений сторонньої рекламою. Пошук потрібної інформації займає в пасажира кілька хвилин.

Основні переваги роботи сервісу:

  • представлена виключно актуальна інформація про рейси, на яких є вільні місця;
  • крім стандартної інформації відвідувачі бачать рейтинги рейсів, сформовані на основі опитувань реальних пасажирів;
  • налагоджена система підтримки клієнтів: колцентр, миттєве надсилання готових квитків замовнику, смс-повідомлення про скасування рейсів, страхування від невиїзду.

Мобільна версія сайту

Високу оцінку експертів отримав мобільний додаток Busfor. Купити квитки на автобус власники смартфонів на платформах Android і iOS можуть практично за той самий час, що й користувачі стаціонарних комп'ютерів. Простота призначеного для користувача інтерфейсу дає можливість оформляти покупку практично звідусіль. На замовлення з мобільного додатка поширюються всі акції Busfor і промокоди для отримання знижок на проїзд. Премія «За турботу про мобільного користувача» - свідчення зручності і простоти сервісу.

Це не перша премія компанії в 2018 році. Нещодавно Busfor був визнаний кращим онлайн-сервісом пошуку квитків на автобуси за версією загальнонаціонального проекту "Українська народна премія". Нагорода присуджується за підсумками опитування вітчизняних споживачів провідним торговим маркам, сервісам і брендам та є чітким маркером сталої народної довіри.      

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram