ГоловнаСуспільствоЖиття

Укрзалізниця запустила власний мобільний застосунок

Наступним етапом стане розробка нового сайту.

Укрзалізниця запустила власний мобільний застосунок
Фото: Александр Рудоманов

Укрзалізниця в партнерстві з Mastercard оголосила про запуск власного мобільного застосунку для продажу квитків та інформування пасажирів.

Про це повідомила пресслужба УЗ.

У новому застосунку користувачі зможуть:

  • придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
  • повернути квитки;
  • отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
  • знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
  • отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.

Тестування нового застосунку було проведене в липні, і відсьогодні він уже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.

"Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, а відтак вартість квитків для пасажирів буде максимально вигідною - будь-які додаткові комісії при оплаті відсутні. Пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат", - йдеться в повідомленні.

В УЗ зазначили, що наступним етапом стане розробка нового сайту, єдиного порталу бортових послуг та розвиток онлайн-замовлення звичних залізничних сервісів: перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу та інше.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Укрзалізниця запустила оплату квитків у чатботі Apple Messages через Apple Pay. Крім того, в Apple Messages доступний онлайн-чат зі службою підтримки. Наразі чатбот УЗ налічує понад 264 тисячі зареєстрованих користувачів.

Читайте головні новини LB.ua в соціальних мережах Facebook, Twitter і Telegram