Українська аудиторія соціальної мережі Instagram за січень-червень 2020 року, порівняно з другим півріччям 2019 року, збільшилася на 13% або на 1,5 млн користувачів. Користувачів у Facebook побільшало на 7,1%, або на 1 млн, попри те, що раніше Facebook видалив десятки акантів, що займалися політичною пропагандою.
Про це сказано в дослідженні комунікаційного агентства "Рlusone", передають "Українські Новини".
"За останні пів року українська аудиторія Facebook зросла на 1 млн до 15 млн користувачів, а Instagram - на 1,5 млн (до 13 млн користувачів). Рекламними інструментами Facebook можна охопити вже 21 млн користувачів. За пів року цей показник збільшився на 1,5 млн користувачів. Також продовжує зростати популярність Facebook Messenger. В Україні вже близько 40% користувачів інтернету мають цей сервіс", - йдеться в дослідженні.
Аудиторія Instagram в Україні зростає на 50% швидше, ніж у Facebook.
Згідно з дослідженням, майже у всіх областях та обласних центрах України лідером з використання залишається Facebook; винятком є Харківська область, де Instagram має 36% проникнення проти 32% у Facebook, а також Одеська і Запорізька області, де обидві соцмережі мають однаковий рівень проникнення (39% і 32% відповідно).
За темпами приросту проникнення Instagram лідирує в більшості областей і в половині обласних центрів.
Найбільший рівень проникнення Instagram спостерігається в Київській (49%), Одеській (39%) та Харківській (36%) областях; найменше - у Черкаській (25%), Кіровоградській (25%) та Чернігівській (24%) областях.
За останні пів року кількість користувачів і у Instagram, і у Facebook зростає майже у всіх вікових групах. При цьому Facebook обирають користувачі віком старші 30 років (найбільшою є група користувачів віком 33 роки - 480 тис. користувачів); Instagram більш популярний серед користувачів віком до 29 років.
Згідно з дослідженням, українські жінки більше користуються вказаними вище соцмережами; кількість користувачів-жінок вища за кількість користувачів-чоловіків майже у всіх вікових групах.
Абсолютна більшість користувачів заходить у Facebook з мобільних пристроїв, а кількість користувачів, які використовують винятково мобільну версію Facebook зросла на більш ніж 1 млн користувачів.