Туристична компанія JoinUp була однією з тих турфірм, клієнти якої на кілька годин застрягали в аеропортах через затримку чартерних рейсів авіакомпаній-партнерів. У зв'язку з цим планується зменшити частку перевезень авіакомпаній Bravo Airways, Yanair, в графіках яких були багатогодинні збої, і звернутися до послуг перевізника SkyUp.
Про це заявив комерційний директор компанії Олександр Альба, передає Громадське радіо.
"Збої у графіку відбувалися через те, що влітку флот цих авіакомпанії максимально завантажений. Якщо з одним літаком щось відбувається, замінити його нічим. Відповідно збивається весь ланцюжок рейсів на тиждень наперед", - сказав Олександр Альба.
Він додав, що після ситуації, коли кілька днів українські туристи не могли вилетіти на відпочинок або повернутися додому, компанія провела оптимізацію та скоротила близько 10% рейсів, зокрема в Іспанію та Туреччину, щоб звільнити запасні літаки на випадок збоїв.
В аеропорту "Львів" затримуються чотири рейси SkyUp
Наступного року компанія збирається мінімізувати частку перевезень компаній, з якими були проблеми. Компенсувати це збираються збільшенням рейсів інших авіакомпаній, зокрема перевізника SkyUp. У JoinUp заявляють, що наступного року ця авіакомпанія виконуватиме 80% перевезень.
Національний авіаперевізник SkyUp почав виконувати польоти у травні цього року.
ТОВ "Авіакомпанія "Скайап" зареєстрована в Києві у червні 2016 року. Засновником SkyUp виступило ТОВ "ACS-Україна" Тетяни Альби і Юрія Альби, яким також належить туроператор JoinUp!
На початку липня міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив про подолання кризи з авіаперевезеннями, спричиненої масовими затримками рейсів.