Тестування електронних кабінетів для абітурієнтів пройшло успішно. Однак, оскільки в тестовому режимі навантаження було меншим від порогового, під час вступної кампанії можлива повільна робота сервісу. Про це сьогодні розповіла директор ДП "Інфоресурс" Оксана Бєлік, повідомляєт прес-служба Міністерства освіти.
"Напередодні вступної кампанії 2018 ми вперше зробили тестову реєстрацію електронних кабінетів, щоб перевірити роботу системи ЄДЕБО в умовах пікового навантаження та завершити її останні налаштування. Також це була гарна можливість для вступників спробувати попрацювати з електронним кабінетом, ознайомитися з його інтерфейсом. Однак, на жаль, пікові навантаження під час тестування були в рази менші, ніж зазвичай бувають у пікові дні вступної. Так, 25 червня максимальна кількість одночасних підключень була 700, а 26 червня - 1530", - зазначила Оксана Бєлік.
Першого дня було зареєстровано 455 тестових кабінетів та подано майже 180 тестових заяв, а другого - понад 830 кабінетів і майже 200 заяв.
"Звісно, ми очікували отримати більш реалістичне навантаження на систему, адже зазвичай у перші дні реєстрації та подачі заяв у нас понад 10 000 одночасних підключень. Можливо, це пов'язано з тим, що така ініціатива була вперше і не всі вступники були до неї готові", - наголосила очільниця Інфоресурс.
Усі тестові кабінети вже видалені із системи, тобто їх подальше використання неможливе. Реєструвати реальні кабінети вступники зможуть уже з 2 липня по 25 липня, а подавати через них заяви - з 12 липня по 26 липня.
Нагадаю, цього року криптографічний захист електронних кабінетів вступників дасть можливість гарантувати максимальну безпеку для персональних даних. Однак створення захищених каналів може дещо уповільнювати роботу системи під час реєстрації кабінету або першого входу з нового пристрою.