Міністр культури В’ячеслав Кириленко виступить з ініціативою повної заборони візуальної реклами на територіях заповідників культурної спадщини.
Про це він розповів в інтерв'ю LB.ua.
Міністр висловив упевненість, що, незважаючи на сильне лобі рекламного ринку в парламенті, уряд підтримає цю ініціативу і її буде проголосовано у Верховній Раді.
Норма, очевидно, буде в новому законопроекті про охорону культурної спадщини, який готує Мінкультури.
"Охорона культурної спадщини завжди була найбільш корупціогенною сферою навколо міністерства, оскільки тут видаються позгодження, пов'язані із земельними роботами, забудовою, історико-архітектурними опорними планами тощо", - коментує Кириленко.
Міністр заявляє, що основне завдання нового законопроекту - децентралізувати і дерегулювати сферу охорони спадщини.
"Я прихильник позиції, згідно з якою громади на місцях зможуть вирішувати, як захищати культурну спадщину - де можна копати, а де ні, реставрувати його, чи ні, - каже він. - Крім об'єктів ЮНЕСКО, звичайно, і національних пам'яток, які мають охоронятися державою".
Законопроект, за словами міністра, готовий на 60%, до роботи над ним залучено громадських активістів - у тому числі з ініціативи "Реанімаційний пакет реформ".
Детальніше про цю та інші ініціативи Мінкультури читайте в інтерв'ю: "В'ячеслав Кириленко: "Ми постійно бачили фсбшників на екранах і не помітили, як з віртуальних вони перетворились на реальних".