Холдинг "Київхліб" із 22 квітня підвищив ціни на свою продукцію в середньому на 10%.
Як повідомила прес-служба підприємства, таке рішення спричинене подорожчанням долара: через нього зросли ціни на пальне, борошно та інші складові собівартості хлібобулочних виробів.
"Аналіз фінансово-економічної ситуації, в якій сьогодні опинилося ПАТ "Київхліб", на жаль, засвідчив, що запас міцності підприємства вичерпано, керівництво змушене піти на вкрай непопулярні, але критично вимушені кроки - підняти ціни на свою продукцію в середньому на 10%", - йдеться в повідомленні.
При цьому компанія наголошує, що підвищення не стосується тих сортів хліба, які регулюються місцевою владою.
Нагадаємо, попереднього разу "Київхліб" намагався підвищити ціни наприкінці 2012 року, однак Київміськадміністрація і АМКУ спільними зусиллями "переконали" компанію відмовитися від цього рішення.
Гендиректор "Київхліба" Володимир Череда тоді заявляв, що рентабельність виробництва хліба в Києві є негативною і становить мінус 6%. За його підрахунками, щоб компанія могла вийти на мінімальний рівень рентабельності у 12%, вартість батона повинна становити щонайменше 4 грн, а хліба "Український" - 5 грн.